Skrzyneczka- czyli moje DIY

13:01 Anna od inspiracji do realizacji 11 Comments



Uwielbiam takie rzeczy- stare, nadgryzione zębem czasu... lekko odnowione ale tak by widać było, że przeszły już niejedno.
Znalazłam kiedyś taką drewnianą skrzyneczkę w piwnicy (moja piwnica nie ma dna- ciągle coś tam znajduję) i wiedziałam, że muszę ją pomalować na biało i dodać nieco charakteru.
Co z tego wyszło? Zobaczcie sami...


I efekt po pomalowaniu:








Muszę się zaopatrzyć w coś co nazywa się Podge Mod, żeby robić ciekawe "nadruki" na przedmiotach.


Miłego dnia,
Ania


11 komentarzy:

  1. Super to wygląda. Uwielbiam takie bielone drewno.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. nie ma to jak pomysłowość , bardzo ładna skrzyneczka, można ją wykorzystać na wiele sposobów, Super. Aniu zapraszam Cię na mój blog i do mojego grona.; Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, na pewno skorzystam :)
      Skrzyneczka już wędruje z jednego miejsca na drugie- na początku były w niej ksiażki a teraz stoi na stoliku :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  3. Fajnie wyszła ta skrzyneczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Extra ta skrzyneczka.
    Muszę tu poszperać trochę. Widzę, że fajny blog :-)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szperaj ile chcesz- miłego zwiedzania ;)
      Pozdrawiam, Anna

      Usuń