Stary fotel w stylu Ludwika

10:00 Anna od inspiracji do realizacji 11 Comments


Dziś pomysł na miejsce, w którym można przysiąść na chwilkę by pomyśleć lub rozsiąść się na dłużej z książką i ciepłą herbatą.
O takim miejscu marzę w nowym mieszkaniu.
Jedno już mam- duży wygodny fotel. Wymaga on oczywiście zmiany tapicerki, pomalowania...
Ale kiedyś będzie piękny! 
Kupiłam go na giełdzie staroci (120 zł) kilka lat temu....






Będzie wyglądał bosko :) Póki co jest jaki jest.. musi poczekać na swoją kolej...


Miłego dnia :)
Ania





11 komentarzy:

  1. Zatkało mnie! Fotel przecudny, uroczy, stylowy, wygodny, z charakterem... i można by tak bez końca. Super zakup! Ja właśnie czegoś takiego szukam. Na razie się bujam w moim bujanym... :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)
      A ja marzę właśnie o bujanym na balkon...
      Pozdraiwam ;)

      Usuń
  2. Zakup rewelacyjny, bardzo podoba mi się ta kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapicerka jest w stanie idealnym więc na razie zostanie zielona ale z biegiem czasu pewnie zmieni swój kolor...
      Wiesz Basiu, może jakiś len... ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Naprawdę Cię podziwiam! Ja niestety mam niedbały charakter. Lubię wyrzucać rzeczy! Nie miałabym na tyle siły i zapału, by ulepszać swoje rzeczy, wolę od razu kupić nowe, a wiem, że ta część charakteru niestety nie wyjdzie mi na dobre:(

    PS. Będziecie mieszkać w domu? Wnioskuję to po zdjęciu. Zawsze myślałam, że to mieszkanie:) Pozazdrościć. Dom, daje wiele perspektyw. Ja na razie kiszę się w swoim mieszkanku marząc, że kiedyś urządzę swój dom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie... póki co przeprowadzamy się do mieszkania w bloku, dom jest wciąż kwestią marzeń :)
      a fotel stał przy moim domu rodzinnym :)
      kiedyś też tak miałam, że wyrzucałam stare przedmioty... i teraz żałuje gdy przypomnę sobie co było na moim strychu... piękny okrągły stół, komódka itd :(
      Teraz wszystko co aktualnie mi się nie podoba chowam z myślą, że kiedyś może mi się znów przyda :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  4. Twój fotel cudny!!!!
    Inspiracje wspaniałe, samej mi się marzy uszak!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj marzenia się spełniają! :)

      Usuń
  5. O ja Cię.... Fotel już teraz wygląda ładnie, a po liftingu... :)))

    OdpowiedzUsuń