DIY- Jak odnowić stare krzesło?

09:00 Anna od inspiracji do realizacji 17 Comments





W końcu dopięłam krzesło na ostatni guzik ;)
Po trudach i znojach udało mi się je skończyć. A problemów było nie mało...
Najpierw je rozebrałam do goła ;) Potem pomalowałam białym sprayem, który po miesiącu zżółkł więc znów zeszlifowałam do drewna, pomalowałam farbą...
I na koniec znów postarzyłam :)
Długo nie mogłam zdecydować się na tkaninę a gdy ją znalazłam miałam kłopot ze znalezieniem odpowiedniej taśmy ozdobnej.
Mamy kilka pasmanterii w Kaliszu a tylko w jednej znalazłam taśmy ozdobne do tapicerowania.
Ale nie ma co narzekać, ważne że udało się i jestem zadowolona z efektu końcowego!
Co myślicie o tej przemianie?


Przed i po






17 komentarzy:

  1. no wyczarowalas ladny mebelek:P

    OdpowiedzUsuń
  2. włożyłaś w to mnóstwo pracy ale efekt super, zapraszam Cię na mój blog i do mojego grona obserwatorów.Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za odwiedziny :)
      Zaproszenie przyjmuję i zapraszam częściej do mnie :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  3. Sama tapicerowałaś? Efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jestem zachwycona efektem:)Jednym słowem pieknie:) Marze o takim. Chyba częściej będę do Ciebie zaglądać:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie Natalia http://waniliowylawendowybialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Ci się podoba :)
    Zapraszam częściej i dziękuję za zaproszenie...
    Ppzdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam upór i efekt :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie zabawy więc dla mnie to sama przyjemność :)
      Dziękuję i pozdrawiam, Ania

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem, bardzo ładnie Ci to wyszło:) Aniu zdolna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci Basiu dziękuję :)
      Starałam się jak mogłam by dobrze wyszło ale wiadomo, że zawsze może być lepiej :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa końca remontu i efektu końcowego M więc zostaję :)
    A krzeselko super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  9. No to się napracowałaś... Chylę czoła.
    Red

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem.....ślicznie
    zazdroszczę umiejętności:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń