Kwiaty w domu. Żonkile

13:32 Anna od inspiracji do realizacji 8 Comments



 Dzień dobry!
W ten zimowy wtorkowy dzień witam Was bukietem żonkili :)
Prawda, że piękny? Dostałam go od ukochanego :*
Czy Wy też marzycie już o wiośnie? Ja nie mogę się jej doczekać....




Zdjęcia zrobiłam w Naszej nowej kuchni, która jest już prawie gotowa. Przeprowadzka odwleka się w czasie ale mam nadzieję, że niedługo będę mogła cieszyć się nowym, wspólnym gniazdkiem z moim K :*


***

Miłego dnia Kochani :)

Ania



8 komentarzy:

  1. Piękne żonkile :) Trochę kolorku w mieszkaniu i do wiosny jakby bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Żonkile ślicznie słoneczne !!!! I kuchnia zachęca, czekam na więcej, czekam aż się przeprowadzicie, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice flowers

    LG Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac ze w biedronce był :D


    śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze wątpię, nie znosi tego sklepu i omija go szerokim łukiem :D
      a nawet gdyby to dla mnie może częściej ;)

      Usuń