Inspiracje. Dekoracje wielkanocne.

08:30 Anna od inspiracji do realizacji 2 Comments


Dzień dobry!
Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo pracujący- mycie okien, sprzątanie, itd.
Dziś postanowiłam się odprężyć i przygotować świąteczne dekoracje :)
Uwierzycie, że nie mam jeszcze żadnej?? Tak, tak to prawda :(
W poszukiwaniu inspiracji na moim ulubionym pinterest.com znalazłam takie oto wspaniałe stroiki, pisanki i inne dekoracje wielkanocne.




Mam nadzieję, że uda mi się zrobić coś ciekawego i wartego pokazania na blogu :)




Miłego czwartku! :)
Ania





















zdj pochodzą z: pinterest.com, muratordom.pl, urzadzamy.pl

2 komentarze:

  1. Piękna inspiracje, i piękna szata graficzna. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, wpadłam do Ciebie przypadkiem i na pewno zostanę - bardzo fajny blog :)
    Inspiracje super :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń