DIY: kominek z cegły

15:06 Anna od inspiracji do realizacji 28 Comments


Witajcie kochani :)
Jak Wam minął weekend? Bo dla mnie ten powiew wiosny jest jak zastrzyk pozytywnej energii, który dodaje chęci do działania, do realizacji planów...

W niedzielne popołudnie odwiedziłam nasze "M"- i muszę Wam powiedzieć, że zakochałam się w "budowli", która powstała w sobotę. Ogromne podziękowania dla mojego narzeczonego i jego taty za kawał dobrej roboty! Mowa o bio-kominku i jego obudowie!

Dziś rano pomalowałam go na biało i wyszło (moim zdaniem, możecie się nie zgodzić) rewelacyjnie!
Kolejne marzenie się spełniło- mam kominek :)




Nie jest to ostateczny wygląd bo brakuje jeszcze deski na wierzchu ale nie mogłam się powstrzymać by Wam go nie pokazać :)

Pozdrawiam Was drodzy obserwatorzy i życzę duuużo słońca! :)

Ania  







PS. Po skończeniu pokaże oczywiście całość :)

28 komentarzy:

  1. musze sie zgodzic z Twoja opinia-kominek jest rewelacyjny!!!!:P...........ach te marzenia................a nasz weekend byl pracowity,ale znaleslismy tez czas by nacieszyc sie pogoda:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też był pracowity ale pogoda była tak rewelacyjna, że wcale nie przeszkadzało mi to, że muszę pracować :)

      Usuń
  2. :) Piękne te Twoje marzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kominek ! U mnie nawet atrapy nie ma gdzie zrobic a szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      poszukaj dobrze może jednak gdzieś się znajdzie odrobina miejsca :)

      Usuń
  4. Jaka to cegła, i czymją malowałaś ? Ja mam zamiar malować cegłę i brak mi ciągle odwagi. Wyszło super !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cegła najzwyklejsza w świecie ale murowana frontem do ściany czyli tą teoretycznie "brzydszą" stroną na zewnątrz :)
      a malowałam farbą lateksową z Dekorala.
      Nic się nie bój i bierz się za malowanie :)
      Dziękuję i pozdrawiam, Ania

      Usuń
  5. Kochana wyszedł jak z marzen;)uwielbiam biała cegłę ;););)wiecej zdjęć pokaz koniecznie Aniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuję, że pokażę gdy już będzie gotowy- brakuje jeszcze jednego elementu :)
      pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, Ania :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. marzenia się spełniają! :)
      do dzieła!

      Usuń
  7. Wyszlo naprawde PIEKNIE!!! :-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Cieszę się, że kominek się podoba...
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wyszło rewelacyjnie! Moi rodzice też są w trakcie robienia kominka. :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że pokażesz u siebie na blogu kominek rodziców :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
    2. pokażę już niebawem, co prawda nie jest jeszcze wykończony, ale niedługo poświęcę temu tematowi post :)
      Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

      Usuń
  9. jak dobrze, że marzenia się spełniają, kolejne fajne miejsce do zagospodarowania:-)))) a my kobitki to już wiemy co i jak poustawiać. Ja już zaprosiłam wiosnę do siebie a teraz chce zaprosić Ciebie na blog i do mojego grona obserwatorów Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiemy wiemy... już nie mogę się doczekać na moment dekorowania :)
      Gosiu jestem obserwatorką Twojego bloga :D Ale dziękuję za zaproszenie ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  10. A jednak zgadłam że to będzie kominek:) Pięknie to wyszło...bardzo mi się podoba, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Basiu, zgadałaś od razu! :)
    Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. !!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go już w poniedziałek, ale miałam okropnie zajęty tydzień i nie miałam czasu na komentarz. Jest piękny! I będzie dla mnie inspiracją. Czekam na pełną prezentację z rozpalonym ogniem. Pozdrawiam serdecznie. Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)
      Brakuje jeszcze deski i będzie gotowy.
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  14. Pani Aniu ! jakie cudo !
    Mam pytanie , ile cegieł potrzeba na takie cudo ?
    Tak bardzo zachorowałam na taki , ze jak go wczoraj zobaczyłam , zasnąć nie mogłam hehe :)
    Serdecznie dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka Pani? :) tutaj nie ma żadnej Pani :)
      kurka ile cegieł? hmmm lecę policzyć :D
      ufff... jakieś 72 cegły :)
      mogę Ci przesłać zdjęcia jak powstawał kominek :)
      Pozdrawiam, Ania :)

      Usuń
    2. Jestem Paulina , bardzo mi miło.
      jejku , naprawdę strasznie dziękuję :*
      dziś jak wparowałam do domu z pracy od razu teścia zgarnęłam i nad twoim blogiem siedzieliśmy żeby policzyć jakoś te cegły hehe
      byłabym naprawdę wdzięczna za fotki to mój mail paulinacel@o2.pl
      wiesz , zastanawiam sie nad takim bio kominkiem , moze podzieliłabys sie spostrzezeniami na temat ceny , jak sie go używa i czy jestes zadowolona , bylabym wdzieczna , bo nie wiem czy wlasnie w niego zainwestowac czy moze poprostu półkę na świece ?
      bardzo ci dziekuje pozdrawiam

      Usuń