DIY: wianki z bukszpanu

13:18 Anna od inspiracji do realizacji 12 Comments








Wreszcie udało mi się znaleźć czas i wenę na zrobienie świątecznych dekoracji.
Powstały dwa wieńce z bukszpanu i jeden stroik na stół.
Do stroika w szklanym naczyniu dodam jeszcze kilka wydmuszek (jak tylko wykorzystam jajka do pieczenia ;) ).
Jest jeszcze jeden malutki stroik z gałązek bazi  ale pokażę go później gdyż jeszcze nie jest skończony.



Do wykonania stroików potrzebne będą:

* gałązki bukszpanu
* gałązki bazi
* sznurek (ozdobny bądź naturalny)
* cienki drucik
* wydmuszki (opcjonalnie woda i cacao)
* cierpliwość i chęci ;)











Mam nadzieję, że moje dekoracje przypadną Wam do gustu :)




I na koniec wianuszek z bazi :)





__________________

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i wszystkie Wasze komentarze, 
pozdrawiam Ania :)


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne dekoracje :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham bukszpan, wianuszki śliczne. TEż wykorzystałam w dekoracjach bukszpan.
    pozdrawiam słonecznie ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianek - bardzo podoba mi się połącznie takich materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, naturalnie, po prostu cudo. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że tak mało w tym roku mam bukszpanu, bo piękne sa takie dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł Aniu! Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sie zastanawialam do czego to kakao ;) wspanialy pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł :))
    Wianuszki wyszły pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wianuszki z bukszpanu!!! Cudny!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dziękuję za wszystkie komentarze powyżej :)
    Pozdrawiam Was dziewczyny i życzę wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tutaj pierwszy raz, ale zainspirowałam się od razu! ;-)) Jak tylko zdobędę bukszpan (a zdobędę już dziś z pewnością ;-)) ), to zacznę coś kombinować i podpatrzę od Ciebie! ;-)) Świetny blog, z pewnością będę zaglądać i inspirować się ponownie ;-) Oczywiście obserwuję i zachęcam do wizyty u siebie, pozdrawiam ciepło!! ;-))

    OdpowiedzUsuń