DIY: postarzanie drewnianej skrzyni

08:30 Anna od inspiracji do realizacji 39 Comments




Wreszcie jest na swoim miejscu! 
A mowa o skrzyni, którą jakiś czas temu kupiłam ale po zobaczeniu jej na żywo stwierdziłam, ze wymaga przemalowania i postarzenia w taki sposób jak mnie się podoba :)
"Od nowości" nie była zła ale przetarcia, które miała były zbyt regularne i ordynarne (subiektywna opinia).
Dlatego zeszlifowałam farbę, pomalowałam na nowo i przetarłam papierem ściernym według własnego uznania. I taka wersja podoba mi się o wiele bardziej. Co wy na to?






Etapy pracy: 

szlifowanie 4 trzykrotne malowanie (farba olejno-ftalowa) 4 przetarcie papierem ściernym 4 pokrycie całości bezbarwnym lakierem




Brakuje jeszcze dekoracji, wazonu z kwiatami i będzie pięknie J





Skrzynia jest otwierana i z pewnością przyda się do przechowywania rzadko używanych przedmiotów, np. zabawek dla odwiedzających nas dzieci J

)
Jako ciekawostkę dodam, że warto marzyć! 
Skrzynię upatrzyłam sobie dawno temu w internecie na jakiejś stronie z inspiracjami ( i nie był to wtedy Pinterest.com J ).
Zapisałam zdjęcie i tak sobie "leżało" do czasu gdy trafiłam na skrzynię na Tablica.pl!
Tak wyglądała owa inspiracja:






Dziękuję za wszystkie miłe słowa dotyczące zdjęć naszego "M" J
Cieszę się, że się Wam podoba!
Pozdrawiam, Ania




39 komentarzy:

  1. Już jest pięknie, uwielbiam takie metamorfozy. Pozdrowionka
    http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  2. Skrzynia istne cudo, ale ślicznie tam u CIebie sie zrobiło!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze sporo do zrobienia ale staramy się wszystko dopieścić i dopiąć na ostatni guzik po naszej myśli :)

      Usuń
  3. Mnóstwo pracy ale efekt super, pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pracy co nie miara ale efekt końcowy cieszy niesamowicie :)
      Również pozdrawiam, Ania

      Usuń
  4. Aniu ta skrzynia jest rewelacyjna....bardzo oryginalny pomysł. Pięknie będzie się u Ciebie prezentować:)
    PS przed świętami BN zakupiłam lustro nad komodę i też czeka na przecierkę i pomalowanie.... czekam na ciepłe dni do pracy ale chyba po Twoim dzisiejszym poście wezmę się szybciej do pracy:) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja wszystkie moje "prace" robię w piwnicy i też nie mogę doczekać się wiosny by wyjść na słoneczko a nie siedzieć w ciemnej i zimnej norce ;)
      Dziękuję Ci ślicznie i życzę powodzenia z lustrem :)

      Usuń
  5. Już jest pięknie, muszę coś takiego do nas wykombinować, bo dużo można w niej schować, a w kawalerce, każdy schowek jest ważny ;))) SUPER! Skąd ona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, jest pojemna :)
      Kupiłam ją na Tablica.pl

      Usuń
  6. Tak obserwuję postępy w Twoim M i stwierdzam,że będzie pięknie,bo masz dobry gust. Mnie się skrzynia bardzo podoba...zresztą nie tylko ona :))))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmm jakie miłe słowa- cieplej się robi na sercu :)
      Dziękuję i również pozdrawiam, Ania

      Usuń
  7. Przepiękna skrzynia i mieszkanie nabiera pięknego wyrazu.. i u mnie chciałabym tak mieć.. jasno,biało.. cudownie!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pamiętaj, że marzenia się spełniają tylko trzeba do nich dążyć :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  8. skrzynia piękna i praktyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, może ukryć wiele skarbów :)

      Usuń
  9. Super wygląda, i odmieniłaś ją rewelacyjnie, teraz jest bardziej naturalnie "stara":))) Śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta wersja Ci się podoba :)

      Usuń
  10. Wspaniała i idealnie pasuje;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również gorąco pozdrawiam

      Usuń
  11. Pewnie nie wpadłabym na takie zastosowanie. Świetnie to wygląda i oryginalnie przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdzie jeszcze kilka zastosowań :) Póki co jest idealnym stolikiem kawowym :)

      Usuń
  12. Skrzynia rewelacja :)
    Marzenia sie spełniają, tylko czasami musimy sie na czekać i naszukać hihi :D
    Bużka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz wyglada rewelacyjnie :-) Bardzo podoba mi sie taka skrzynia zamiast stolika :-) Na pierwszym zdjeciu wygladala jakby oklejona nalepkami :p Nie dziwie sie ze zdecydowalas sie wziasc sprawy w swoje rece ;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne porównanie do tych nalepek :) Ja porównałam ją do łaciatej krowy :D
      Pozdrawiam serdecznie, Ania

      Usuń
  14. Faktycznie teraz wygląda znacznie lepiej :))
    Super jest :))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Gorące pozdrowienia :)

      Usuń
  15. twoja wersja zdecydowanie delikatniejsza jest idealna:)
    pięknie do siebie wszystko pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz :) Wg mnie teraz jest o niebo lepiej ;)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  16. Rewelacyjna skrzynia, mi też kiedyś wpadła w oko. Widziałam ją kiedyś w katalogu Weitbild, a ostatnio natrafiłam na allegro. Cudownie sie u ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam ją na allegro ale w jakiejś kosmicznej cenie- prawda? :)
      Dzięki Kasiu, pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Genialnie wyszla ta skrzynia:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją kupiłam na portalu tablica.pl ale jakiś czas temu widziałam identyczną na allegro.pl

      Usuń
  19. Jak pięknie u ciebie :)
    Stwierdzam , ze moja atrapa kominka może sie schowac do twojego :) Boski jest , bede meczyc meza o taki .
    A podobna skrzynie tez robilam do siebie :)
    Serdecznie zapraszam w moje skromne progi :)
    http://madeinpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń