Wiosna. Czas na żonkile.

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 31 Comments



 Witajcie Kochani! Dziś małe DIY- czyli pobielenie donicy :D
Żadna to sztuka a od razu lepiej się prezentuje!




Moje narzędzia ogrodowe- zeszłoroczny prezent urodzinowy od przyjaciółek :)




To już gotowy efekt- choć zastanawiam się nad jakimś czarnym napisem na donicy :)



Praca, praca...



A w doniczce moje ukochane żonkile! 




Niezbędne składowe dzisiejszego zadania ;)




 Żonkili nie mogło zabraknąć także w ogrodzie.


t
WIOSNA!!!!
Miłego dnia! Ania

A może z ptaszkiem? :)

31 komentarzy:

  1. A może jak czarny to czarny motyl ?? Niech będzie wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czy moje zdolności artystyczne są wystarczająco rozwinięte by takiego motyla namalować :D

      Usuń
  2. Pobielane doniczki mają swój urok! Prezentują się świetnie.
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię żółte kwiaty, pięknie.

    PS Anka, piękne zdjęcie profilowe. Uśmiech olśniewający. Opłacało się pomęczyć dwa lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      Oj opłacało się a i nie było to dla mnie męczące wręcz lubiłam mój aparat :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Aniu nie ma to jak pomysłowość, wygląda świetnie.Zapraszam Cie na mój blog gdzie kolejna porcja inspiracji i realcji z hodowli ziół. Gosia z hoemfocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! :)
      Widziałam Twoją hodowlę- jest godna pozazdroszczenia!
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  5. :P,bialutko ,tak jak lubisz:P tez donice do kuchni pobielilam,ale balkonwe zostawilam w naturalnym kolorze ,czekam az pokaze sie na nich bialy osad,podobaja mi sie takie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm nie wiem o jakim białym osadzie mówisz? Koniecznie musisz mi to pokazać :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Pięknie, z takim zestawem robota sama się pali w rękach. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie tu u Ciebie:) ja też mam dokładnie takie same doniczki, które też przemalowałam:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba! :)
      Pozdrawiam! Ania

      Usuń
  8. Uwielbiam takie metamorfozy;)) prosto acz efektownie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Donica cudna, też lubię takie bialutkie ;) Ale jakie masz piękne rękawiczki w kwiatki ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rękawiczki upolowałam w Pepco! :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  10. Widzę, że praca w ogrodzie wre:)Fajny pomysł na piękną doniczkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początek! Mam nadzieję, że uda mi się zapełnić mój balkon kwiatami :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Super to Twoje ogrodowe czary mary...doniczka z ptaszkiem super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak do tej pory to wysiałam tylko pomidorki koktajlowe.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Biały dobry na wszystko:-) Piekne te doniczki po metamorfozie:-0

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bialutkie donice :) z ptaszkiem cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym pobieliłaś? mi zimą odpadła ceramika z glinianej doniczki więc myślałam o tym samym, żeby ją pomalować, ale nie wiem czym.
    Anka

    OdpowiedzUsuń