DIY: jak zmienić starą walizkę by wyglądała niebanalnie?

09:00 Anna od inspiracji do realizacji 32 Comments





Zastanawiałam się, analizowałam za i przeciw aż w końcu zdecydowałam się na biel!
Chyba staje się to powoli nudne- wszystko na biało ;)
Może przerzucę się na czerń.... :D
Walizka była dość mocno zniszczona dlatego nie chciałam by dłużej "straszyła" domowników i gości.
Żeby przełamać monotonię bieli i nadać staruszce nieco charakteru nakleiłam kilka zagranicznych znaczków i zawiesiłam kompas.
Teraz wygląda jakby podróżowała po całym świecie ;)
A kto wie gdzie ona bywała.... znalazłam ją na strychu w stanie agonalnym więc pewnie niejedno w życiu przeszła.
Leżała zapomniana na babcinym strychu a ja jak tylko ją zobaczyłam ucieszyłam się jak dziecko z nowej zabawki- O TAKIEJ MARZYŁAM!





Znaczki dostałam od narzeczonego jakiś czas temu. Przeleżały swoje w szufladzie... nabrały mocy ;)
Aż wreszcie znalazły swoje miejsce i są pięknie wyeksponowane. 
Ulubiony..... pastelowy z różą i jeszcze jeden... z wizerunkiem Marleny Dietrich.


 Walizka czeka jeszcze na "odnowienie" wnętrza.... 
A wczoraj przebyła kolejną podróż... do nowego "M".
Będzie jej tam dobrze!


Mam nadzieję, że podoba Wam się ta metamorfoza.
Gorąco pozdrawiam, Ania







32 komentarze:

  1. Fajna walizka, jak nowa hi hi hi . Też taką znalazłam ale jest jeszcze w gorszym stanie bo ma dziury, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka z dziurami też z pewnością ma swój urok! :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wyszło pięknie! Znaczki dodały walizce wyjątkowego charakteru. Aż sama nabrałam ochotę na takie cudo. Ale jak narazie mam tylko znaczki ;)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati!
      Kochana znaczki to już coś! Teraz szukaj walizki i do dzieła! :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super wyszła :)) Kompas i znaczki dodały jej charakteru :))Choć ja dodałabym jej jeszcze jakieś przetarcia na okuciach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tymi przetarciami na okuciach! Może wcielę go w życie jeśli się nie pogniewasz, że podkradnę pomysł? :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  4. Pieknie wyszlo, swietnie z tymi znaczkami:)))
    a i kompas...mmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga :)
      Kompas przypadkowo znalazłam w piwnicy (mówiłam, że ona nie ma dna) i od razu pomyślałam, że będzie idealnie pasował do walizki :)

      Usuń
  5. Śliczna jest teraz i te znaczki dodały jej masę uroku!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałaś jej drugie, lepsze życie :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo mi się podoba!!!!!!!!!!!! Piękna jest i te znaczki - dodaja jej tyle uroku!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszę się, że Ci się podoba! A zastanawiałam się trochę czy przyklejać znaczki.. w końcu stwierdziłam, że bez nich będzie kolejnym nudnym białym przedmiotem...

      Usuń
  8. Ania super waliza, teraz tylko musisz odbyć 1000 podróży i napełnić ją pamiątkami Gosia z hoemfcouss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu byłoby cudownie zwiedzać z nią świat tylko, że trochę mała jest jak na moje "potrzeby" :D
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  9. Wyglada pieknie :-) Slicznie jej w tej bialej "sukience" :-) i ze znaczkami jej "do twarzy" :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ostatnio znalazłam na strychu taką samą walizkę, tylko w zielonym kolorze i nawet w podobnym stanie podniszczenia. Zastanawiałam się co z nią zrobić, być może wykorzystam Twój pomysł, jeśli pozwolisz? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pozwolę! Będzie mi bardzo miło jeśli Cię zainspiruję :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  12. Super pomysł, pięknie to wygląda. Ciekawa jestem jakiej farby użyłaś do odnowienia walizki? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Woww ale świetnie odnowiłaś tę walizkę! ja też mam starą w domu i będę się za nią zabierała ;) Zapraszam również do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa odsłona prezentuje się fantastycznie. Chciałabym mieć taką walizkę i chować w niej swoje skarby;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tymi znaczkami! Wygląda MEGA!!! Ja swoją przerobiłam tak, by pasowała mi do pokoju dzieci: https://umamusimuminka.pl/2016/08/12/walizka-do-pokoju-dzieciecego/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna walizka. Kocham takie stare przedmioty z duszą i historią. Sama zakupiłam takie 2 cuda, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Wczoraj zabrałam się za renowację, ale zaczęłam od środka, zerwania tkaniny w jednej i papieru w drugiej. I w jednej z nich przykra niespodzianka, martwa pluskwa:(:( Nie ryzykowałam dalszych prac, nie bawiłam się tez w zabijanie ewentualnych mieszkańców. To co wyczytałam w internecie na temat koszmaru jaki fundują pluskwy w domu rozsądek zwyciężył i je wyrzuciłam choć pękało mi serce:( Miały dodawać uroku mojej sypialni:(Radzę szybko sprawdzić środek walizki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nieba mi spadłaś! Od jakiegoś czasu zaczęły pojawiać się na ścianie małe białe "robaczki", nie wiedziałam co to a teraz już wiem. MASAKRA!
      Tylko gdzie to siedzi???????

      Usuń