Muffiny czekoladowo-bananowe

09:00 Anna od inspiracji do realizacji 12 Comments


Ponoć mamy nawet DZIEŃ MUFFINA przypadający na 9 kwietnia!
Wyczytałam to u Violi z bloga summerhouse-kalinki.blogspot.com, którą serdecznie pozdrawiam :)
Mam nadzieję, że za rok będę o nim pamiętać i przygotuje wymarzone babeczki :)
Muffiny to jedne z nielicznych wypieków, które udaje mi się upiec dlatego też bardzo lubię je robić.
Uwielbiam te czekoladowe, z dodatkiem banana i kawałkami czekolady.
Polecam!


A to mój sprawdzony przepis.....




SKŁADNIKI: 

Sypkie:

1  szkl. Mąki
  szkl. Cukru (można mniej)
2 łyzeczki proszku do pieczenia
0,5  łyżeczki soli

Płynne:

1/3 szkl. Oleju
 1/3 szkl.mleka
1 jajo
2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
1 szklanka dodatków (rozmiażdżony banan, czekolada w kosteczkach)



Sposób przygotowania:

Sypkie składniki wymieszać ze sobą. Płynne zmieszać ze sobą. Połączyć ze sobą wszystkie składniki.
Piec 20-30 minut w temperaturze 175˚

Można dodać łyżkę caca (jednocześnie odejmując łyżkę mąki) by uzyskać ciemne ciasto.





12 komentarzy:

  1. W niedzielę jadłam i jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pychotka, muszę wypróbować....chociaż u mnie rodzinka woli ciasta z kremem :) Na niedzielę upiekłam Panią Walewską...ciasteczko wyszło pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o takim cieście! Wygooglowałam i wygląda smakowicie :D

      Usuń
  3. Fajnie, że podajesz przepis- na pewno skorzystam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się dzielić tym co dobre :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  4. Wow ale smakowitości, dzięki Aniu za przepis
    Korzystając z okazji zapraszam Cię serdecznie do mojego nowo otwartego sklepu, który dziś ruszył na podbój wirtualnych klientów. W sklepie znajdziesz marki takie jak Madam Stoltz. Ib llaursen, krasilnikoff wszystko pod jednym wirtualnym dachem ...zapraszam gorąco Gosia z homefocuss. Są też piękne miseczki na muffinki:_))))
    www.redecor.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosi :)
      Zajrzałam, same śliczności w Twoim sklepiku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ale fajniutki przepis, lubię piec więc sobie wypróbuję ;) Dziękuję Aniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Daj znać czy i Tobie smakują :)

      Usuń
  6. Też takie piekę i są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to ręki do pieczenia nie mam..albo piekarnik zły.. jak sobie nowy sprawie do domku to może wkońcu nauczę się coś słodkiego robić :) a Twoje wyglądaja pysznie!!

    OdpowiedzUsuń