Kwiaty w domu. Bez.

08:29 Anna od inspiracji do realizacji 24 Comments


Dzień dobry Kochani!
Niestety pogoda w weekend nas nie rozpieszcza ale może to i lepiej.... dla mnie... gdyż siedzę na uczelni :)


Coraz częściej wspominacie w komentarzach abym pokazała nasze "M". Obiecałam pokazać i niedługo to zrobię jednak proszę Was jeszcze trochę o cierpliwość. Wciąż brakuje kilku ważnych rzeczy, mebli, dodatków, itp.


Dziękuję za pozytywne komentarze na temat metamorfozy lodówki- nie spodziewałam się takich reakcji! :)


Pozdrawiam Was gorąco
i życzę dużo słońca na nadchodzący tydzień!

Ania




24 komentarze:

  1. Miłej niedzieli! Faktycznie, pogoda nas nie rozpieszcza ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta! :)
      Pozdrawiam gorąco! U mnie słonko właśnie wyszło zza chmur :)

      Usuń
  2. Mam pytanie- czy mieszkanie wynajmujecie czy kupiliście ? Bo widziałam, że wyburzyliście ścianę. Chciałabym wynająć mieszkanie i zastanawiam się czy można w wynajmowanym robić takie remonty... To, co pokazujesz na blogu wygląda super :) masz talent do robienia dizajnerskich gadżetów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkanie jest własnościowe dlatego wystarczyła zgoda spółdzielni. Jednak jeśli Twój pomysł spodoba się właścicielowi to może wystąpi o zgodę do spółdzielni ;)
      Dziękuję ślicznie za odwiedziny i miłe słowa. Życzę aby udało Ci się zrealizować Twoje plany!
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  3. Kocham bzy. Piękne będzie to Wasze gniazdko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzy są piękne i cudnie pachną! :)
      Dziękuję i mam nadzieję, że będzie pięknie :)
      Również pozdrawiam, Ania

      Usuń
  4. Powoli i do przodu :)
    My też jeszcze nie cali umeblowani, ale sukcesywnie uzupełniamy nasze braki :)
    A to co widać za brami wygląda interesująco :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tak samo, małymi kroczkami uzupełniamy luki :D
      Buziaki! :)

      Usuń
  5. Aniu też nie mogę sie już doczekać kiedy nam pokarzesz coś więcej...ale wiem że na to wszystko potrzeba czasu:) U mnie też w wazonach bez już zakwitł i pachnie w całym domu...pozdrawiam i życzę Ci dużo słoneczka Basia:)
    PS śliczny banerek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dokładnie tak jak piszesz, na wszystko potrzeba czasu :) Staramy się sukcesywnie kupować wszystko co potrzebne ale wiadomo od czego to zależy :)
      Dziękuję Ci ślicznie :)
      Ania

      Usuń
  6. U mnie pogoda też beznadziejna ale jakoś trzeba to przetrwać :) Widzę w oddali piękne krzesła,marzą mi się takie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część krzeseł została jeszcze w "M" a druga połowa już się maluje :)

      Usuń
  7. Pomysł z lodówka jest swietny, a kuchnia zapowiada sie super!!!
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bez bedzie gdzieś za tydzień - juz się nie mogę doczekać :)
    Pogoda na Żuławach nie najgorsza :) zaliczyłam nawet z dziećmi spacer nad morze :)
    Przyszły weekend ma byc podobno iście letni :) trzymajmy się tej mysli :)))))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacer nad morze... ależ Ci zazdroszczę! :)
      Czekam w takim razie na tą piękną pogodę :)
      Również pozdrawiam, Ania

      Usuń
  9. I ja wyczekuje zakończenia i czekam na zdjęcia Waszego piękniego M :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada sie cudnie:))))
    a po dodatki zapraszam do mnie do sklepiku decorisland.pl
    :);))
    pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Umieram z ciekawości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też byłam na uczelni :) Tak połowicznie, bo akurat niedzielę miałam wolną ;) Czekam na kolejne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń