Przedpokój

12:29 Anna od inspiracji do realizacji 26 Comments


Dzień dobry Kochani!
Dziś chcę Wam pokazać przedpokój czy korytarz jak kto woli :)
Wchodząc do naszego "M" jest to pierwsze pomieszczenie dlatego też od niego zaczynam.


W przedpokoju pojawiło się krzesło, które niedawno odnowiłam. 
Natomiast jego przeznaczenie jest inne ale o tym nastęnym razem ;)


Jest tu również moja ulubiona lampa- SKIEN.
Na którą bardzo chorowałam :)



To miejsce kiedyś będzie zagospodarowane zupełnie inaczej.....
marzy mi się konsolka, ramki z czarno-białymi fotografiami a przy tym czarne krzesło :)


Nie udało mi się oddać koloru ścian- najlepiej odzwierciedla go pierwsze zdjęcie :)
Wciąż brakuje kilku mebli, dekoracji, wykończenia listwami... Obiecuję na bieżąco pokazywać wszystkie zmiany.



Do zrobienia:

-  listwy podłogowe
- konsolka
- ramki z fotografiami
- wieszak 
- lustro (większe niż to)
- dekoracje



Mam nadzieję, że podoba Wam się stan tymczasowy ;)

26 komentarzy:

  1. pięknie, czekam na dalsze zakątki twojego cudnego mieszkanka. kuchnia mnie chyba ciekawi najbardziej. Zlituj się i uchyl rąbka tajemnicy (nie rąbka dużo)
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja chętnie pokażę Wam wszystko, każdą dziurę w naszym "M" :D Ale cały czas coś robimy, aktualnie sypialnię, wszędzie są kartony, wiadra z farbą, młotki, pędzle i masa różnych gratów :D
      Wszystko będę uwieczniała i na bieżąco Wam pokazywała :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  2. Cudnie! Wypatrzyłam śliczną klamkę:) Bardzo mi się podoba, tak biało i przejrzyście!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak klamka jest dość oryginalna :) Wypatrzona na allegro wśród staroci i lekko zmodernizowana :D
      Buziaki

      Usuń
  3. Fajny kolor ścian. Ja widzę taki różowo- szary kolor. Będzie fanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz ;) Na zdjęciach taki wychodzi ale na żywo jest szary :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Będę się tego trzymała ;) Mam nadzieję, że efekt końcowy też będzie interesująćy- ale do tego jeszcze daleka droga :)

      Usuń
  5. Mi się bardzo podoba, pozdrawiam ...czekam na finał:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne krzesło moje się dopiero robi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze 9 innych do dokończenia :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz drzwi i ramę ślicznie wykończoną...i klamka robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zależało nam właśnie na tych detalach :) Miło, że je dostrzegłaś :)

      Usuń
  9. lampa z pewnością robi furorę:)delikatnie jest i przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wszystkim się podoba mimo, że nie posiada jednego elementu ;)

      Usuń
  10. Pieknie! Rzeczywiscie konsolka bedzie kropka nad i!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lampa! pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przedpokój Twój zapowiada się bardzo ciekawie....lampa jest boska i to krzesełko....pięknie:) A najbardziej podobają mi się drzwi ... i ta klamka....Basia:)
    PS masz fajny układ mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń