DIY: kompozycja z kwiatów w misce.

21:50 Anna od inspiracji do realizacji 12 Comments




Tak jak obiecałam pokazuję co też stworzyłam z kwiatów, które zerwałam po drodze do domu.
Udało się zdobyć 3 rodzaje białych kwiatów. Jedyne które rozpoznaję to oczywiście bzy! Reszta jest dla mnie tajemnicą. Może Wy wiecie jakie to rośliny?



Już w trakcie spaceru obmyślałam plan ułożenia kwiatów. Cała kompozycja miała  być prosta, bez zbędnych dodatków.










Jak zrobić taką kompozycję kwiatową?
Kliknijcie w "czytaj więcej" poniżej.





Potrzebne będą: misa, nożyczki, taśma klejąca i oczywiście kwiaty.







Na misie "tworzymy" kratkę z taśmy. Można użyć sznurka czy tasiemki ale jest wówczas więcej pracy.




Następnie układamy gałązki jedna obok drugiej tak by sięgały do wody.



I gotowe! 
Prawda, że bardzo proste?! :)


Pozdrawiam, Ania



12 komentarzy:

  1. przeuroczo:) tez musze zapolowac na jakies swieze kwiaty. takie kompozycje od razu poprawiaja humor, rozswietlaja wnetrze i sprawiaja ze wiosne czuc nie doglebnie, ale tuz pod sama skora...a to najpiekniejsze uczucie swiata jak dla mnie...ech...jeden maly bukiet a tak sie rozmarzylam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz zupełną racje! Taka niepozorna kompozycja a pięknie rozświetliła salon :)

      Usuń
  2. Ania wiesz , ze ja uwielbiam takie florystyczne klimaciki,:-)))) piękne, wiosenne, delikatne . buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem i podglądam Twoje działa! :)
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  3. Pięknie Aniu. Uwielbiam bzy w szczególności białe .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kompozycja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny bukiet :) Dzięki za instruktaż. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. proste, a o taśmie klejącej bym nie pomyślała :) Te malutkie kojarzą mi się z gipsówką, ale to nie to :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, przeuroczo!!!
    Bardzo slodko u Ciebie na blogu, bede zagladac z mila checia!!!
    Dodaje sie do ogladajacych...:))
    U mnie tez projekty w realizacji..aktulanie sypialenki corki, juz prawie gotowa.
    Pozdrowienia i serdecznosci ze slonecznego Londynu
    :)))))
    Ania

    OdpowiedzUsuń