DIY: jak przemalować starą lodówkę?

21:04 Anna od inspiracji do realizacji 41 Comments




Witajcie!
Wasza lodowka ma już kilkanaście lat i od dawna nie można powiedzieć, że jest koloru białego? Zżółkła i straszy w Waszej kuchni?
Dziś zdradzam jak szybko i niewielkim nakładem pracy można zmienić wygląd lodówki.

Ja przemalowałam lodówkę na czarno przy użyciu farby w sprayu (zazwyczaj używam sprayu marki Den Braven, cena ok. 11 zł za puszkę).

Myślę, że ta mała zmiana sprawiła, że lodówka zyskała nowy wygląd i nawet może nieco stylu ;) Poniżej zdjęcia przed i po.

Efekt oceńcie sami :)






Co o tym myślicie?


Miłego weekendu Kochani!Ania




41 komentarzy:

  1. No zmiana wyszła jej na dobre :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Bardzo fajnie wygląda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł!! Nigdy bym nie pomyślała, że lodówkę można też pomalować ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba!!!! zmiany dają tyle radości!!! zapraszam do redecor.pl na nowości ceramika stylizowana na postarzaną emalię. a fotki u mnie na blogu. miłego weekendu Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie lepiej :) a jaką farbą się maluje taką lodówkę? i na co polecasz zwrócić uwagę podczas malowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My użyliśmy sprayu- szybciej, wygodniej, bez smug :)
      (CRAFTS SPRAY, czarny mat)
      Jeśli chodzi o malowanie to musisz dobrze zabezpieczyć wszystko wokół bo ten spray bardzo się unosi i nam pobrudził sufit! :D poza tym nałożyliśmy dwie warstwy by dobrze pokryć lodówkę.
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
    2. Zaje * Na pewno wykorzystam twój pomysł :D jak tylko zabiorę się za remontowanie kuchni ;) z taka różnicą że moja jest cała obklejona przez córę naklejkami ;)

      Usuń
  6. Wow super!!!! Teraz macie nowoczesna lodówę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jakbyście ją dopiero przywieźli ze sklepu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło świetbnie. Ja również miałam zamiar pomalować swoją, ale farbą tablicową. Zobaczę, co z tego wyjdzie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie, super pomysł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. brawo!!!wygląda jak nowa a na dodatek jaka stylowa!!!

    miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaki fajny pomysl,lodowka jak nowa:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, gratuluje pomysłu i wykonania!!! Jestem "ZA" renowacją starych sprawnych rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, aż nie spodziewałam się, że można tak zmienić wygląd lodówki!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i to jest coś! I pokazuje, że wcale nie trzeba kupować nowej lodówki żeby była ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny nie spodziewałam się, że spodoba się Wam ta metamorfoza! :)
    Taka mała zmiana a na prawdę duży efekt :)
    Pozdrawiam Was wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja ....a efekt super...bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszło świetny pomysł!! lodóweczka retro wpada w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiedzialamze lodowke tez mozna przemalowac:) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Metamorfoza na mega plus:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurczę, pierwszy raz widzę tak świetną metamorfozę lodówki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. a czy przed malowaniem należy lodówkę zmatowić papierem ściernym?
    Anna L.

    OdpowiedzUsuń
  22. My umyliśmy naszą lodówkę wodą z płynem, dobrze wysuszyliśmy i tyle :) Spray dał radę bez matowienia papierem ściernym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odp,metamorfoza świetna,zamierzam zrobić tak ze swoją.
    Anna L.

    OdpowiedzUsuń
  24. a jeszcze jedno pyt,ile farb zostało zużytych na lodówkę?
    dziś oglądałam w leroy spraye do malowania,kolory przepiękne,tylko nie wiem czy jedno opakowanie wystarczy?
    Anna L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku przepraszam za brak odpowiedzi :(
      około 2-3 puszek- zależy od wielkości lodówki

      Usuń
  25. ciekawi mnie jak zachowują się gumy ? czy farba nie odpryskuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odpryskuje ale trzeba uważać bo lodówka jest bardzo wrażliwa na "puknięcia" :D

      Usuń