remontów c.d..... jadalnia stan tymczasowy

17:27 Anna od inspiracji do realizacji 21 Comments






Dzień dobry!
Kochani skarciliście mnie ostatnio za małą ilość zdjęć... że za mało na nich widać...
Dziś nadrabiam ;) Chcę Wam pokazać stan tymczasowy w jadalni. Mam nadzieję, że niebawem zajdą tu pewne zmiany i pojawią się  białe krzesła, duży stół, cegła na ścianie, itd....





A na chwilę obecną wygląda to tak...
można usiąść i wygodnie zjeść...
do jadalni marzeń zostało nam jeszcze sporo pracy...


Cztery krzesła, które był w kolorze mięty, turkusu czy bliżej niezidentyfikowanego koloru czekają już na przewiezienie z domu rodzinnego, gdzie przeszły metamorfozę.
Brązowe zostawiłam na koniec :D



W naszym "M" wciąż sporo się dzieje, do tego nowa praca i egzaminy na uczelni. 
Czasem mam wrażenie, że nie ogarnę wszystkiego ale jakoś się udaje :)




U mnie właśnie słonko wyjrzało zza chmur! :)
Miłego popołudnia!

Anna






21 komentarzy:

  1. każdy mały kroczek zbliża ku końcowi remontu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te krzesła, gdzie je znalazłaś? I lampy mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesła kupiliśmy na allegro :)
      a lampy to TAMEN INSPIRE- kupione w LeroyMerlin

      Usuń
  3. i teraz jest klimat! myślałam, że to już efekt "po" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podoba ale stół jest zdecydowanie za mały dla gości :)

      Usuń
  4. Nawet na tym etapie wygląda to świetnie, ale czekam na finał:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne krzesełka, zostawisz je takie w kolorze drewna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tak ;)
      Gdyby wszystkie były takie same to pewnie bym ich nie zmieniała ale 4 pozostałe były w dziwnym kolorze i postanowiłam przemalować wszystkie :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sknociłam coś i komentarz się usunął. Ja to zdolna jestem :))

      zapowiada się interesująco. Krzesła są bardzo ładne, ciężko się je odnawia, prawda? Ja dzisiaj zafundowałam sobie kolejną pracę kupując stary kredens. W poniedziałek powinien dojść, więc czeka mnie malowanie oczywiście na biało jakby inaczej. :))))
      pozdrawiam i czekam na kolejne fazy remontu

      Usuń
    2. Kasiu nawet mi nie mów, są straszne :( Już mi ręce opadają a jeszcze ich nie skończyłam :(
      Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający :)
      Kredens też jest na mojej liście marzeń ale niestety w mieszkaniu nie mamy już na niego miejsca :)
      Może kiedyś w domu.... :D
      pozdrawiam gorąco i powodzenia w renowacji kredensu!

      Usuń
  7. juz jest ładnie,bardzo mi się podoba obrus bo jest taki nietypowy i pozornie nie pasuje do krzeseł a jednak tworzą fajną całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lubię takie pozornie nie pasujące do siebie połączenia :)

      Usuń
  8. Zapowiada się fajnie, a ścianę bym zostawiła bez cegły :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się marzy cegła i mam wrażenie, że teraz jest jakoś pusto :)
      pozdrowienia!

      Usuń