Sielski klimat w przedpokoju

19:11 Anna od inspiracji do realizacji 11 Comments



Dzień dobry Kochani :)
Jak Wam mija ten wakacyjny czas? Ja pracuję, o urlopie póki co nie myślę i jakoś nie tęsknię.
To pewnie przez to, że przez ostatni rok nie pracowałam zawodowo.

Teraz cieszy mnie to, że codziennie rano mogę jechać do pracy, w dodatku pracy którą lubię!
W miłym towarzystwie spędzam 7 h od poniedziałku do piątku a popołudniami "leniuchuję" w rodzinnym domu.

Mam tyle planów i pomysłów, które chciałabym zrealizować- mam nadzieję, że się uda!
A poniżej kącik, który już kiedyś Wam pokazywałam. 
Małe krzesełko jest z mojego dzieciństwa :)






Dziękuję, za odwiedziny i Wasze komentarze!
Serdecznie witam nowych Obserwatorów :)

Pozdrawiam, Anna



11 komentarzy:

  1. Praca, która się lubi rzeczywiście nie męczy:) Ja jutro też musze wpaść na kilka godzin do pracy, chociaż mam wakacje, ale nie myslę o tym z niechęcią, bo lubię tam pracować:)
    Buziaki, Aniu! Śliczne w Twoim domku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś była nauczycielką? ;)
      dziękuję i również ślę buziaki :*

      Usuń
  2. Ooo widzę duński bucik :P Mam taki w domu ... a właściwie na domu - elewacji budynku, który jest oryginalny ... Twój to też oryginał, czy taka "reprodukcja" do deko ?? Myślałam o przemalowaniu mojego na biało, ale szkoda, bop jest oryginalny, tj. kiedyś noszony :P

    Pozdrawiam serdecznie
    Violetta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też był noszony :)
      oczywiście przemalowałam i pełni teraz funkcję ozdobną :)
      mam jeszcze dwa takie- bardzo mi się podobają.
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  3. Fantastycznie jest mieć pracę która przynosi tyle radości. Ja pracuję z dziećmi niepełnosprawnymi i też uwielbiam swoją pracę, choć czasami jest mi smutno. Pamiętam jak na takim zydelku siedziałam u Babci i patrzyłam na palący się ogień pod kuchenką.
    Cieplutko pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać o takim podejściu do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi :)
      Życzę Ci dużo siły do pracy z tymi dzieciaczkami!
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  4. Cudne, klimatyczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, delikatnie.
    Ja też mam swoje dziecięce krzesełko a chodak ... oj, bardzo mi się u Ciebie podoba! Mogłabym chyba podkraść parę rodzicom, tylko szkoda mi ich przemalować;)

    OdpowiedzUsuń