Kuchenna półka na drobiazgi.

07:55 Anna od inspiracji do realizacji 30 Comments


Dzień dobry!



Kiedy zobaczyliśmy tę półkę w IKEA od razu wiedzieliśmy, że musimy ją mieć!
Pierwsza myśl- "będzie idealna na słoiczki z przyprawami".
Jednak po zawieszeniu stwierdziliśmy, że niewygodnie będzie się sięgało przyprawy z tego miejsca
dlatego półka służy do przechowywania róźności- pewnie z czasem zmienię koncepcję i pojawi się na niej coś zupełnie innego :D



Wieszaczki, które są od spodu są bardzo praktyczne. Można je wykorzystać do suszenia ziół, zawiesić na nich torbę na zakupy a nawet kubeczki (te nie zawisły, gdyż półka jest w przejściu i obawialiśmy się, że mogą się stłuc).

Półka  STENSTORP (IKEA)


Kuchnia powoli nabiera "domowego" klimatu. 
Nie jest już tak minimalistyczna jak na początku. Pojawiło się w niej kilka nowych rzeczy co postaram się pokazać w kolejnych postach (najpierw musimy jednak uprzątnąć bałagan, który powstał przez zakładanie listew, cegieł na ścianę w jadalni i szlifowanie stołu!).


Kochani dziękuję za Wasze miłe słowa!
Nasze "M" nabiera barw i cieszę się, że towarzyszycie mi jego urządzaniu.

Pozdrawiam, Anna







30 komentarzy:

  1. ja tez zwrocilamuwage na ta polkei chcialamjamiec. kocham takiepoleczki! Myle ze dokonalas dobrego zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. półka świetna , na pewno będziesz tam szalała z aranżacjami, a jeśli masz ochotę na takie wieszaczki i widzisz dla nich miejsce w innych częściach domu to właśnie sprowadziłam je do sklepu ...zapraszam do redecor.pl. miłego dnia Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu już kilkakrotnie zmieniałam koncepcję co na niej położyć :)

      Usuń
  3. Całe mieszkanie wygląda coraz lepiej Aniu a mogę to potwierdzić ;) :P Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  4. i miodek się ładnie prezentuje:) nie wiem jak szerokie macie to przejście, ale raczej kubeczki nie powinny spaść, spróbuj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sok z czarnego bzu :)
      Na razie zawiesiłam butelkę, zobaczymy jak długo powisi ;)

      Usuń
  5. Ooooo ale fajna,nawet nie wiedziałam,ze Ikea ma w ofercie takie coś ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie! ale jak tylko zobaczyliśmy ją w sklepie o razu przypadłą nam do gustu :)

      Usuń
  6. Cudnie to wszystko wygląda i fakt też na ta półkę zwróciłam uwage ojjjj taaak - szuszenie ziół --rewelacja!!!

    buziaki i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo praktyczna- haczyki są świetne do suszenia ziół!
      zajrzę na pewno..
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Fantastyczna jest ta półka! Nawet nie wiedziałam, że w IKEI takie mają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiedziałam dopóki jej nie zobaczyłam :)
      dziękuję za zaproszenia,
      pozdrawiam Ania

      Usuń
  8. Pięknie .. mam nadzieję, że pewnego dnia i u mnie nadejdą wymarzone zmiany .. póki co lepię z tej gliny, którą mam ;) A do Cb naprawdę miło mi się zagląda, bo widzę tu duże podobieństwo w upodobaniach do dekorowania wnętrz :D

    Uch .. i ta IKEA :D .. lubię ten sklep (choć ma i swe wady, ale co tam :P)

    Pozdrawiam ciepło
    Violetta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam Cię serdecznie do podglądania i życzę aby Twoje marzenia się szybko spełniły :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  9. takie półeczki są niezastąpione,dają tyle możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! można na nich "przechowywać" dosłownie wszystko :)

      Usuń
  10. Półeczka jest super...też na nią zachorowałam jak ją pierwszy raz zobaczyłam....no ale nie mam miejsca w kuchni...za to u Ciebie prezentuje się idealnie, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja po przyjeździe do domu zastanawiałam się wraz z moim narzeczonym gdzie ją zawiesimy bo pierwsze miejsce jakie dla niej przeznaczyliśmy okazało się za małe :D
      W końcu zawisła w przejściu między kuchnią a jadalnią i może nie wygląda tam najlepiej ale nam i tak się podoba :)

      Usuń
  11. Świetna półeczka! Zawsze znajdzie się w domu coś co można w takich miejscach poustawiać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj znajdzie... miodki, soki, talerze, kubeczki, książki, aj wszystko! ;)
      pozdrawiam, Ania

      Usuń
  12. półeczka pierwsza klasa, bardzo ładnie wygląda na ścianie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To wieszaczki już były, tak? Ikea ma najlepsze i najbardziej funkcjonalne rozwiązania, szaleję za nią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wieszaczki są w zestawie :) też byłam mile zaskoczona :D

      Usuń
  14. Bardzo fajna ta półka, też ją kiedyś rozważałam :). Uznałam jednak, że nie mogę mieć wszystkiego z Ikei (nie???) i kupiłam inną na starociach. miłego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma znaczenia czy ktoś ma mieszkanie urządzone w całości w meblach z Ikea czy leciwych antykach :)
      Ważne by całość była spójna i miała charakter :)

      Usuń
  15. Półeczka bardzo ładna, sama chętnie bym taką przygarnęła:):) z miłą chęcią będę zaglądała na Twój blog:) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z wirtualnym światem, więc zapraszam i do mnie:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za miły komentarz i zaproszenie :)
      już do Ciebie zaglądam...
      pozdrawiam, Ania

      Usuń