DIY: stare wiaderko jak nowe

23:04 Anna od inspiracji do realizacji 42 Comments




Witajcie! 
Powoli zbliżamy się ku jesieni a ja staram się ozdabiać mój taras nowymi kwiatami.
Wrzosy wciąż nie kwitną ale cierpliwie czekam aż przyjdzie na nie pora :)

Dziś dokończyłam małą przemianę starego wiadra. Że białe?? A jest jakiś inny kolor, który tak dobrze wygląda? ;D Dla mnie taki nie istnieje :D

Wiadro miało kolor blado-błękitny, nieco mdły i bez wyrazu. Znalazłam na to radę- biały spray i farba tablicowa.
Dzięki zastosowaniu tej drugiej do namalowania ptaszka można np. opisać co jest w "donicy" :)

Takie szybkie DIY bardzo lubię. Niewiele pracy a efekt jest (dla mnie) świetny :)

A Wy co o Tym sądzicie?


Pozdrawiam, Anna


42 komentarze:

  1. Aniu! Fajne takie DIY. Jak mi się znudzą moje srebrne wiaderka to też tak zrobię. Spray i do dzieła. Tylko z tą jesienią się nie zgadzam, bo ja cały czas na wakacjach :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh z tą jesienią to jest tak, że w sercu jesień to i lata nie widzę ;)
      Udanych wakacji! :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  2. A u nas w lesie na Kalinkach rozkwitły już całe polany wrzosów. I jest bardzo wrzesniowo, ale jeszcze nie jesiennie...
    Uroczy ten mały ptaszek na wiadrze:) Mała zmiana, a fajny efekt.
    Trzymam kciuki Aniu za Twoje ostatnie decyzje
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ci zazdroszczę! Musi być pięknie na Kalinkach :)
      Dziękuję Ci ślicznie i mam nadzieję, że nie będę żałowała podjętych decyzji :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  3. pomysł rewelacja a wykonanie jeszcze lepsze :)
    wygląda po prostu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiadro bardzo fajne!ptaszek swietny!i co ze biale!?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu super pomysł...wiadro wygląda super...a ten ptaszek rewelacja:)
    Mam dwie stare kanki w beznadziejnych kolorach i właśnie myślę co tu z nimi zrobić....skorzystam z Twojego pomysłu...jeśli pozwolisz:)
    pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      maluj Kochana i pokaż efekt- będzie mi bardzo miło jeśli skorzystasz z mojego pomysłu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Aniu to wiadereczko wygląda prześlicznie:)))
    wspaniale je ozdobiłaś:) i tak...zdecydowanie biel jest najlepsza!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadro super! Cały blog bardzo fajny. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne pomysłowe DIY! Wyszło świetnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota:) Miło mi było zerknąć do twojego bloga. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam ponownie :)
      Już do Ciebie zaglądam...

      Usuń
  10. przyznam,że nie wiedziałam nawet, że jest takie coś jak farba tablicowa.
    wow, efekt super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest! I daje tyle możliwości.... :D
      Dzięki, pozdrawiam

      Usuń
  11. No pięknie :) Teraz tylko potrzeba duuuuużo kwiatów i mamy piękny "mebel" do ogrodu do użycia jako wazon :) Pozdrawiam :) - nationalek http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam do wiosny i wtedy obsadzę taras kwiatami a tymczasem trochę wrzosów by widok za oknem był jeszcze piękniejszy :)

      Usuń
  12. Aniu, poddałaś mi świetny pomysł - w weekend biorę się za przemalowanie starych kanek na mleko na biało :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł z wzorem na wiadrze :-) Mam takich wiader kilka, więc chyba tez coś spróbuję stworzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana takie niepozorne wiaderka a dają tyle możliwości do tworzenia :)

      Usuń
  14. Ja mam slobosc do wiader i cynkowych pojemnikow...Twoje jest absolutnie cudowne, do kolejnych, nowych aranzacji!!!
    Gratuluje pomyslu!!!
    Pozdrowienia i serdecznosci (zapraszam do mnie na re-wizyte:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Już do Ciebie zaglądam....
      Pozdrawiam

      Usuń