DIY: podkładki z drewna

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 24 Comments




Wczoraj szwagier przywiózł mi kilka odpadów z drewna z myślą, że na pewno wykorzystam je do moich niecnych celów ;)
Krążki powstają przy produkcji szwedzkiego ognia- jakby to wytłumaczyć... to taki naturalny lampion do ogrodu lub kominka (można go kupić TUTAJ) .

Pomysł na zrobienie podkładek podejrzałam u Oli z bloga czaryzdrewna... mam nadzieję, że się nie obrazi :)
Nie dorastają oczywiście oryginałom do pięt!





Co do napisu nie miałam wątpliwości I LOVE... było pierwszą moją myślą...
zwieńczenie nie mogło być inne jak COFFEE :)



Podkładki idealnie wpisują się w klimat mojego tarasu przy lesie a towarzystwo wrzosów z pewnością im odpowiada... ;)





Miłego dnia! :)

Anna





24 komentarze:

  1. Ja mam podobną z drewna oliwnego i ją uwielbiam :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te podkładki, ładniej wyglądają na pewn oniż te teksturowe z reklamą piwa czy czegoś podobnego. ja jednka nigdy nie używałam podkładek pod kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja toz kocham kawe i takie podkladki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają. Nadają przyjemnego charakteru. Ten material w gwiazdki to narzuta?

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pięknie pachną drewnem! :)
      To kocyk, kupiony za gorsze w Makro :) Świetny na chłodne wieczory czy pikniki w parku :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetne... te Twoje i od Oli :)
    Nawet mam jedną w posiadaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne :) rewelacja jak kiedyś dorwę takie drewienka to już wiem co z nimi zrobie :)))

    buziaki i dziekuje za super pomysl:)) i Tobie i Oli:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uda mi się zrobić takich więcej to się podzielę :)
      buziaki :)

      Usuń
  7. Ale wspaniały klimat na tym tarasie stworzyłaś , pozazdrościć takiego miejsca na relaks
    brakuje mi tu tylko jeszcze jakiś mebelków stół z drewna i do tego foteliki:)Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :)
      Mebelki będą- ale dopiero następnego lata.... :)
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  8. Super. Jeśli jeszcze pachną drewnem...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Anno, bardzo dziekuje z wizyte i piekne slowa!
    Nie wiem jak moge obserwowac Twoj blog Kochana!?
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cała przyjemność po mojej stronie :)
      zapraszam do grona moich obserwatorów- lewy pasek boczny u góry strony :)

      Usuń
  10. Aaaaaa, Podkladki sa przeurocze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. super!:)))
    ja jestem zakochana w takich podkładach:) Al jest mistrzynią, ale Twoje są równie urocze:) własnoręcznie zrobione cieszą ogromnie, prawda?:) buziaki

    OdpowiedzUsuń