DIY: tabliczka

19:03 Anna od inspiracji do realizacji 28 Comments



Dzień dobry :)
Kochani tak jak pisałam wcześniej- końca przygody z farbą tablicową nie widać!
Totalnie zwariowałam i robię co chwilę nowe tabliczki.
Po co? Dlaczego?
A dlatego, że lubię! Po to by pisać na nich to co mi w duszy gra :)



Ta jest prosta, że bardziej nie można ;) 
Kawałek starej szafki, półki czy innej meblościanki pomalowany farbą tablicową.



Powiecie, znów ten sam kąt....
Macie rację, ostatnio nie pokazuję pozostałej części domu o mieszkaniu nie wspominając.
Ale tak to już w życiu bywa, czasem trzeba przeprowadzić jakiś remont, "podrasować" wnętrze,
czasem nawet przeprowadzić i zacząć od nowa....
Więc zaczynam i potrzebuję na to czasu...
Mam nadzieję, że jesteście cierpliwi i zaczekacie na kolejne metamorfozy :)


Dziękuję, że odwiedzacie odinspiracjidorealizacji.blogspot.com
Życzę Wam Kochani pozytywnej energii, która pomoże Wam pokonać wszystkie przeciwności losu!

Anna


28 komentarzy:

  1. tablica super a i kącik warty pokazywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą tablicą, można szybko zmienić aranżację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysly :)) maluj Kochana maluj nie przestawaj :)))))) dla mnie wprost rewelacja i czekam cierpiliwie na reszte:))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Farba tablicowa to jest to! Dziękuje Ci bardzo za odpowiedź :*
    Teraz czekam na przesyłkę i sama zacznę szaleć ;) podpatrze troszke u Ciebie

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :)
      Czekam w takim razie na efekt Twoich działań :D

      Buziaki :*

      Usuń
  5. Pięknie ci wszystko wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna poduszka ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to krzesło i ta poduszka a tablica dodaje tylko uroku :)
    Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne potwierdzenie że proste pomysły są najlepsze i to jakie efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat. Lubię takie kompozycje

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi się taka tablica, chyba coś pokombinuję i kupię taką farbę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmm podsunęłaś mi pewną myśl..... ale na razie nic nie powiem ;)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  11. z ta farba tablicowa naprawde mozna poszalec:)))
    bardzo mi sie podoba kolejna tablica:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj można :D jest bardzo wydajna więc można poszaleć :)
      Dziękuję!

      Usuń
  12. O tak, tablice są super.....moje dziecko też tak twierdzi odkąd ma ścianę tablicową, szybko nauczyła się dzięki temu liter:)

    OdpowiedzUsuń