Spacer po okolicy.

18:58 Anna od inspiracji do realizacji 19 Comments





Dzień dobry!
Jaki piękny dziś mamy dzień :) SŁOŃCE!!!! <3




Spotkała mnie dziś niespodzianka na spacerze! Znalazłam wrzosowisko.
A ja kocham wrzosy! Myślę, że będzie to ulubione miejsce do spacerowania z Ed'em :)




Czyż nie są śliczne?




Niestety cześć została wykopana- LUDZIE JESTEŚCIE CZASEM OKROPNI!




A po spacerze zielona herbatka... i mały potwór ;)


Ogromne DZIĘKUJĘ dla Was 
za to, że jesteście!

Pozdrawiam, Anna :)




19 komentarzy:

  1. Pająk straszny! Ale obrazki już pokazują jesień, która sama nie wiem kiedy wlazła i przegoniła lato. Czas kupić wrzosy do domu (w sumie dlaczego jeszcze tego nie zrobiłam?)
    Uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mamy na to wpływu i trzeba pogodzić się z nadchodzącą jesienią ;)
      Ohhh wrzosy w ogrodzie wyglądają pięknie <3

      Usuń
  2. Piękne pole wrzosu:) a pająk OKROPNY:) a fe! nie lubię;) Dzisiejszy dzień pomimo chłodu i wiaterku był piękny:)
    Pozdrawiam i zapraszam w chwili wolnej do mnie:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pająk ohyda! a wyobraź sobie, że chodził mi taki po spodniach :/ brrrrrrrrr
      odwiedziny u Ciebie bardzo przyjemne :)
      pozdrawiam, Ania

      Usuń
    2. dziękuję:) ja bym chyba wrzeszczała widząc takie coś na sobie brrr...;/ miłego dnia:)

      Usuń
  3. Piękne naturalne wrzosowisko - zazdraszczam takiego znaleziska :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Aniu...och co ja bym dała, aby znaleźć takie wrzosowisko! przepieknie...a co do wykopywania to ja kompletnie ludzi nie rozumiem...
    śliczne zdjęcia:) dobrego dnia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam je całkiem przypadkowo i w życiu się go tam nie spodziewałam :) może i Ty znajdziesz :)
      Dziękuję i również życzę miłego dnia :)

      Usuń
  5. wrzosy są cudowne :)
    brrr, pająk :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Droga!!!
    Absolutnie sie zgadzam, wrzesien ma swoj urok!!! Tak jak nasze piekne, ukochane wrzosy!!!
    W moim parku tez jest ich sporo!!!!
    U mnie cudownie sloneczne popoludnie, takze przetrwamy wrzesien z pewnoscia z wrzosami i sloncem...
    U mnie dzis galaretki jagodowe do poppludniowej kawki
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzosowisko piekne ale sama odkryłam piękniejsze miejsce łąka cała we wrzosie:p szkoda tylko że nia miałam aparatu ze sobą, ale gdy tylko uporam sie z choróbskiem to odrazu wskocze na rower i obfotografuje je. Jeśli sobie tego życzysz podziele się z Tobą zdjęciami na fb :D Pozdrawiam Sylwia:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, z pewnością wygląda to magicznie :) Chętnie zobaczyłabym to na własne oczy :) No i cudowne zdjęcie pająka, wręcz oniemiałam :) Co za sieć :) Zainspirowałaś mnie tymi zdjęciami :) Dziękuję :) Pozdrawiam :)

    http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/2013/09/06/first-week-at-school/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Polecam spacery po lasach, wrzosowiska w tym roku są ponoć szczególnie piękne :)

      Usuń
  9. Jak na razie wrzesień nas rozpieszcza pogodą :) I niech tak zostanie.
    Uwielbiam wrzosy!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia:) Czy to obiektyw stałoogniskowy?

    OdpowiedzUsuń