W salonie.

07:57 Anna od inspiracji do realizacji 68 Comments



Dzień dobry!
Kochani ostatnio zmieniło się co nieco w naszym salonie na Hanki, głównie za sprawą dodatków...

Zacznę od poduszek... białe- OCZYWISTA OCZYWISTOŚĆ ;)
Na Hanki póki co zrobiłam tą z napisem Sitting next to you doing absolutely nothing means absolutely everything to me" ale w planach są jeszcze te leżące obok- z pewnością pojawi się gwiazdka :)



Wianek- klasyczny z szyszek, powstał przy okazji wiankowego wyzwania u Addicted to crafts blog. Dwa wianki, które zrobiłam (jeden z ptasim gniazdkiem a drugi tylko z szyszek) powędrowały już do moich przyjaciółek ale zdążyłam uwiecznić je na zdjęciach.
Na dniach czeka mnie klejenie trzeciego... tym razem już do naszego M :)


Na kominku pojawiła się litera A... ale o tym innym razem ;)


Lampion to oczywiście BORRBY z Ikea (TUTAJ).
Zastanawiam się też nad jakąś ciekawą lampą w kąciku czytelnianym ... może coś takiego- TUTAJ



I na koniec.....
Jednym z ważniejszych elementów dekoracyjnych ale i praktycznych, jaki pojawił się w salonie są rolety.
Dzięki nim salon jest bardziej przytulny, nastrojowy i przede wszystkim nie czujemy się jak w reality show :D

Wybór rolet nie był łatwy gdyż w naszym mieście jest jedna znana nam firma, która posiada w swojej ofercie rolety rzymskie. Jednak ani wygląd ani cena nam nie odpowiadały dlatego postanowiliśmy zamówić je przez internet.
Braliśmy pod uwagę dostępne tkaniny, mechanizm (koniecznie sznurkowy a nie koralikowy), cenę! 
Sklep wysyła 10 darmowych próbek dlatego mogliśmy wybrać tkaninę nie tylko wg. zdjęcia ale i faktycznie jej dotknąć :)


Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu :)



Ślicznie dziękuję za miłe komentarze pod ostatnimi postami.

Pozdrawiam Was gorąco, 
Anna




68 komentarzy:

  1. Same zmiany Slicznie i gustownie podobieralas drobiazgi .
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Rolety są przepiękne! Bardzo mi się podoba też Wasza kanapa :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, pięknie jest na tych Twoich salonach. Dodatki dodały super uroku. Bardzo mi się podoba :) Rolety rzymskie uwielbiam a Twoje rzeczywiście dodały ciepła. Lubię taki minimalizm, delikatność a zarazem przytulność :) pozdrawiam Basia:)
    PS pled w gwiazdy jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dokładnie tak jak piszesz :) Czasem mniej znaczy więcej, choć lubię gdy jest przytulnie :)

      Usuń
  4. Kanapa wygląda bardzo zachęcająco, nic tylko się relaksować :-) Rolety przepiękne! Mogę podpytać, gdzie w necie je zamawialiście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapa jest super-wygodna! :)
      Rolety są ze sklepu dekoria.pl

      Usuń
  5. Piękny kominek. Wianek z szyszek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szarość na ścianach. Jaki to polor czy mieszałaś sama z pigmentów??

    OdpowiedzUsuń
  7. Rolety naprawdę śliczne :) ja wolę opcję "reality show", ale takie zdjęcia może i mnie skuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kominek jest biutiful (ps. sama bym taki chciała mieć - kto wie kto wie może kiedyś) a narazie nie mogę się napatrzeć na ten u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kilka cegieł, fachowe ręce przyszłego teścia, potem odrobina farby i gotowe ;)

      Usuń
  9. Fajny kominek , bardzo ładnie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. och, jaki ten szyszkowy wianek cuuudny na tle tej cegły:))
    pozdrawiam słonecznie*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te rolety, podasz namiar?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie i biało u Ciebie, rolety - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biało musi być! Uwielbiam biel we wnętrzach :)
      Dzięki :)

      Usuń
  13. Ale masz boski kominek!! Przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne rolety. Ogolnie to bardzo mi sie podoba, nie 'nawalone i zawalone' a tak bardzo przytulnie.... a kolor scian to juz absolutnie odlotowy jest :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ależ mi się spodobało to stwierdzenie "nawalone i zawalone" :D
      Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  15. mega przytulnie:p aż chciało by się tam zamieszkać i uwielbiony fotel przezemnie
    ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż trudno uwiezyć że tak piekne mieszkanie kryje się w tym wielkim blokowisku;D

      Usuń
    2. myślę, że te bloki skrywają niejedno piękne mieszkanie :)

      Usuń
    3. :d Z pewnościa masz racje, Sama nie umiała bym się odnaleź w bloku brakowało by mi wyjscia na ogród, kwiatów zieleni czy swobody:p

      Usuń
    4. dokładnie tego mi brakuje w mieszkaniu w bloku :(

      Usuń
    5. miasto zawsze kojaży mi się z gonitwą i stresem a wieś z relaksem odpoczynkiem:p aczkolwiek wydaje mi się że na wsi ludzie maja owiele więcej pracy:P pozdrawiam

      Usuń
    6. jeśli mają gospodarstwo rolne czy jak to zwał to pewnie tak :) pomijając porządki w ogródku, które są przyjemnością to pracy jest tyle samo- trzeba tak samo dbać o dom jak i o mieszkanie. Wszystko zależy od tego jak podejdziemy do tych "obowiązków" :)

      Usuń
  16. ten twój kominek mnie urzekł gdzie kupiłaś taka białą cegłę ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest najzwyklejsza czerwona cegła budowlana :D na koniec pomalowałam ją białą farbą :)

      Usuń
  17. Pozwoliłam sobie przeglądnąć Twój profil- widzę, że jesteś z Kalisza :) Mamy do siebie bardzo blisko! :)
    Ja mieszkam w Jarocinie, a to przecież niecała godzina drogi :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie! Ciepła kawa, dobre ciasto i ktoś zakręcony na punkcie urządzania wnętrz to dla mnie idealny zestaw na miłe popołudnie, więc jestem 100 razy na TAK! :)

      Usuń
  18. A to niespodzianka! :) a Ty uczęszczałaś do szkoły w Kaliszu :) ja aktualnie mieszkam 25 km za Kaliszem ale codziennie w nim jestem (praca, mieszkanie na Hanki) :)
    To może zorganizujemy kiedyś spotkanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miałam okazje mieszkać w Kaliszu 4 lata. Na ulicy Zielonej ;) Ja pisałam już wyżej jestem na TAK jeśli chodzi o spotkanie :))

      Usuń
    2. Może jeszcze któraś z dziewczyn jest z naszych stron to mogłybyśmy zorganizować takie małe spotkanie :)
      Hmmm musimy o tym koniecznie pomyśleć :)

      Usuń
    3. No super by było spotkać się w większym gronie. Teraz tylko trzeba się dowiedzieć, które dziewczyny są z naszych stron ... Trzeba jakiegoś posta chyba skleić, żeby się więcej dowiedzieć ... :)

      Usuń
  19. Świetne wnętrze - jasne, przestronne, eleganckie i przytulne - czyżby ideał ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! W pierwszej chwili myślałam że to fotki z jakiegoś magazynu wnętrzarskiego :) Dopiero czytając zorientowałam się że to Twoje osobiste wnętrze. Świetne ze smakiem i wszystko znakomicie ze sobą współgra !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, jak miło mi czytać takie słowa! Ślicznie dziękuję i rumienię się ;)

      Usuń
  21. Pięknie! Bardzo pozytywne zmiany:) Śliczna obudowa kominka; to prawdziwe cegły, czy płytki? Wyglądają rewelacyjnie! Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to prawdziwe/najzwyklejsze cegły (po wymurowaniu pomalowałam je białą farbą)

      Usuń
  22. WoW :)) przegladam rozne blogi w poszukiwaniu inspiracji i URZEKLO MNIE TWOJE MIESZKANIE :))
    Bardzo podoba mi sie polaczenie szarych scian i bialych listew - nie masz problemu by to czyscic??
    Rolety cudowne tylko balabym sie ze ten mechanizm sie zespuje- na dzialce mam roletyz takich patyczkow z podobnym mechanizmem i niestety sie popsul... i tak mamy dwa wyjscia- albo miec caly czas zasloniete i miec ciemno albo otwarte i reality show ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      cieszę się, że nasze mieszkanie Ci się podoba :)
      jeśli chodzi o listwy to osadza się na nich kurz, który bardzo szybko można zmieść szczotką przy okazji zamiatania (odkurzacz nie daje rady bo nie mam specjalnej końcówki) :)
      jeśli chodzi o rolety to nie zastanawialiśmy się nad tym mechanizmem zbytnio bo nigdy wcześniej go nie mieliśmy więc nie umiem powiedzieć czy jest wadliwy.. oby nie :)

      Usuń
  23. Fajnie,że przepuszczają tyle światła.Pięknie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rolety wyglądają pięknie :) Ale czy mechanizmy sznurkowe sprawdzają się w praktyce? Jak jest z jakością tych rolet zamówionych przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanizmy sznurkowe póki co są ok, na początku zerwał się jeden sznurek ale tylko dlatego, że był słabo zawiązany "pęczek" na końcu :)
      Jakość materiału jest świetna- nie przyjmują kurzu, bardzo gruba tkanina.
      Jedyne co zrobiliśmy źle to odmierzenie wysokości i podczas wychodzenia na balkon musimy zadzierać roletę do góry, dlatego warto zamówić dłuższe i zawiesić je na tyle nad oknem/drzwiami by po podciągnięciu ich do góry można było swobodnie otwierać drzwi :)
      Zdecydowanie jednak polecam! Kupiliśmy je w sklepie dekoria.pl

      Pozdrawiam, Anna :)

      Usuń
  25. Aniu pochwalisz się jeszcze co za materiał wybrałaś na te rolety. Właśnie przymierzam się do kupna i nie mogę się zdecydować :) pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Kominek piękny. Mam pytanie. Jakie wymiary ma ta cegła i czym dokładnie była ona malowana.

    OdpowiedzUsuń
  27. moje dzieło (zdjęcie robione kosiarke ;)) https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10639608_567742153349020_3022844284308342172_n.jpg?oh=f54b4b969db8faf1565a61f8c1e84a03&oe=54B1568A&__gda__=1423650390_50938a136546470cb31bfd3ae73db8b2

    OdpowiedzUsuń
  28. a co to za ekstra kanapa? Jest wygodna? Szukam podobnego narożnika. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kanapę kupiliśmy w Agata Meble, model Perugia.
      Nie była zbyt wygodna :(

      Usuń