Wiankowe wyzwanie

16:00 Anna od inspiracji do realizacji 41 Comments


Dzień dobry Kochani!

Pierwszy raz biorę udział w wyzwaniu organizowanym przez nasze znajome z Addicted to crafts blog.
Tematem wyzwania jest WIANEK. Technika wykonania dowolna.

Miałam kilka pomysłów na wianek jednak za sprawą mojej przyjaciółki zdecydowałam się na klasyka jesiennych dekoracji- czyli wieniec z szyszek.




Ptaszek uszyłam sama! Pierwszy raz w życiu udało mi się uszyć coś co przypomina to co zaplanowałam :D



Zrobiłam też drugi wianek, do mieszkania na Hanki ale o tym w innym poście :)

Tutaj możecie zobaczyć zeszłoroczny wianek - TUTAJ -

Na wianki możecie głosować -TUTAJ-


Miłego weekendu!
Anna



41 komentarzy:

  1. Przepiękny! Też chcę taki, idę po szyszki :)
    A ptaszek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w ten deszcz po szyszki? ;)
      Ja też muszę jeszcze trochę nazbierać :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wianek bardzo ładny, ptaszek też, ale mnie zaintrygował ten fotel ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak udało Ci się tyle szyszek jedna obok drugiej przykleić, ale efekt końcowy jest super. A pomysł z tym gniazdkiem!:) Do tego zrobiłaś piękne zdjęcia!
    Wielkie dzięki za udział w wyzwaniu:)Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyszka do szyszki i jakoś tak wyszło ;)
      Ślicznie dziękuję za mobilizację do zrobienia wianków :)

      Usuń
  4. Aniu, śliczny wyszedł! bardzo lubię takie "mięsiste", gęste wianki. Bardzo mi się podoba i życzę powodzenia w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, Przeuroczy!!
    Ja w tematach jesienno-zimowych jestem wielka fanka szyszek, takze tym bardziej Twoje dzielo mi sie podoba!
    Ptaszynka dopelnia calosci!!!
    A na moich uwielbianych bialych ceglach przezentuje sie IDEALNIE!!!!

    PS.Zeszloroczny tez byl piekny:)

    Pozdrowienia i serdecznosci I zapraszam na re-wizyte do mnie
    Wspanialego weekendu
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Ja też uwielbiam białe cegły :)
      pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  6. Wianek z szyszek to mój ulubiony pomysł na ozdoby jesienne i zimowe, pięknie CI wyszedł :) A poduchy które ostatnio zrobiłaś są rewelacyjne, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu szyszki są idealne na jesienne dekoracje- myślę, że na wianka nie poprzestanę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. też taki mam sama zrobiłam nie jest taki cudny jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu bardzo ładny ten Twój wianek,a ptaszek możesz być z siebie dumna bo wszedł rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy ptaszek- lekko nieudolnie uszyty- tym bardziej dziękuję :)

      Usuń
  9. cudny taki "gruby i bogaty", zachwycający i ptaszek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a co niech wszyscy wiedzą, że dobrze mu u mnie- grubiutki taki bo mu tu dobrze ;)

      Usuń
  10. Ale piekny! Z tym ptaśkiem wyglada cudnie;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy i oryginalny pomysł z tym gniazdem z ptaszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jest genialny...pieknie z tym gniazdkiem i ptaszkiem...naprawde zachwycajaco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu czyzby przy kominku stał ten piekny zielony fotel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a można by prosić o zdjecie całego fotela na tle kominka:P kurcze coraz bardziej zazdroszcze Tobie tego pieknego mieszkanka:D

      Usuń
    2. Pewnie, że można :)
      postaram się niedługo coś dodać. W planach mamy zrobienie nowej tapicerki tak by kolorystycznie pasowała do wnętrza ale na razie jest zielony :D

      Usuń
    3. Tutaj jest zdjęcie fotela za raz po zakupie :)
      http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/p/w-kolejce.html

      Usuń
    4. takie fotele kojaża mi sie z jesienno- zimowymi wieczorami goracą herbatą i kocem:p

      Usuń
    5. oj tak :) zdecydowanie to jest najlepsze miejsce by się zrelaksować :)

      Usuń
  14. JEST CUDNY!!!
    Ja się chyba nie wyrobię z tym wyzwaniem:P Bardzo chciałam zrobić swój wianek, ale brakuje mi czasu:(
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu Twój wianuszek jest niesamowicie urokliwy! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny!!również wzięłam sie za wianek jesienny,idealna pora na to...ptaszek jak najbardziej wygląda ptaszkowato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih już się bałam, że nikt nie pomyśli, że to ptaszek :D

      Usuń
  17. Sliczny wianek! Jest w moim stylu:) Chyba mamy podobny gust, jak to Anki:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Wszystkie Anki jakie znam są specyficzne ;)
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń