Candy.

07:00 Anna od inspiracji do realizacji 82 Comments




Ohhh deer! ;)
Weekendowe poduchy cieszą moje oko i tak sobie pomyślałam czy chciałybyście aby ucieszyły i Wasze?
Pierwsze skromne Candy  dla Obserwatorów bloga od inspiracji do realizacji!



Do zgarnięcia reniferowa poducha DIY.
Ręczna robota więc ma niedoskonałości za co bardzo przepraszam.



Jak zgarnąć poduchę?

1. Zostań obserwatorem bloga o ile nim jeszcze nie jesteś (sprawi mi to ogromną radość)
2. Zostaw komentarz pod tym postem z imieniem i adresem mailowym
3. udostępnij na swoim blogu banerek (pierwsze foto) z linkiem do mojego bloga




Serio, chcesz tą poduchę? ;)



Ściskam mocno i czekam z niecierpliwością na chętnych :)

Pozdrawiam, Anna


82 komentarze:

  1. Jako pierwsza zgłaszam się do tego "przytulnego" candy, tym samym zapraszam do siebie
    Małgorzata :)
    gosiak-22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu no pewnie że chcę!! I pytam,gdzie ona ma niedoskonałości,hmm? Świetna jest więc staję w kolejce :)
    Beti
    betiisu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny rogacz, chętnie przytulę:)
    Magda
    simplyabouthome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu oczywiście, że bardzo chcę! Właśnie dzięki tym drobnym niedoskonałościom jest wyjątkowa i niepowtarzalna:) choć tak serio to ja ich wcale nie widzę;) świetne zdjęcia! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poducha:) zapisuję się w kolejkę:) Takie rękodzieło jest najlepsze i jedyne w swoim rodzaju:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie, pewnie, że bym chciała takiego fajnego renifera przed Świętami :-) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście jestem chetna na taką poduszeczkę piekną :)

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, grzechem byłoby nie spróbować jej zdobyć :)
    Kasia malibuzmlekiem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielbicielką poduch wszelakich,więc nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poducha! i ta kokardka......rozbraja :) Oczywiście spróbuję szczęścia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na swieta jak znalazl:)a reczna robota jest w 'cenie' :)fajnie ci wyszla.....wiec I ja sprobuje:)pozdrawiam,Marta:)
    marciausa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również staje w kolejce po podusie :)
    Katarzyna
    catherine.quilling@gmail.com
    A banerek na blogu simple life of Catharine :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jejku, jaka ona fajna! Chcę ją!!! Poskramia swój entuzjazm i grzecznie staję w kolejce :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Z reguły staram się, żeby mój pierwszy komentarz na blogu nie był zgłoszeniem na candy, ale gdy zobaczyłam poduchę, wiedziałam, że nie mogę się nie zgłosić :) Zgłaszam więc swój udział, banerek będzie za chwilę na blogu ;) A ja na pewno nie razu tu jeszcze zajrzę, bo jest co oglądać! :)
    imię: Magdalena (ewentualnie Meg ;))
    mail: megshandmade@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też, ja też! Ustawiam się w kolejce :)
    kashad_xl@wp.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna poducha dołączam do zabawy:) baner już na blogu: http://malafarmaaniki.blogspot.com/
    anika.t@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Poducha jest naprawdę super, taka trochę w skandynawskim surowym stylu, chętnie się dopisuję do candy:) joyce1302@gmail.com
    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne, że chcę, bo poducha rewelacyjna!
    Magda
    muszeleciec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. poducha marzenie *.* zgłaszam się!
    www.cookplease.blogspot.com <- banerek
    Ola Faks, faxcooks@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie by było mieć w domu taką słodką poduchę. Może się powiedzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna poducha... ma w sobie to "coś":) Chętnie się przyłączę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka fajna reniferka na ostatnim zdjęciu! :)
    Mały off top i pytanie do Ciebie: farbę tablicową nakładasz na drewno pędzlem czy może jakimś wałeczkiem? Równo to mniej więcej wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nakładałam płaskim pędzlem i po wyschnięciu wyszło równo, chyba farba ma takie właściwości :)
      w wałek dużo wsiąka więc przy małych powierzchniach jest to po prostu nie ekonomiczne :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. też się zgłaszam oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam podusie! Taka by się do kolekcji przydała - jest śliczna :) warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się, podusia jest the best !

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem twoją obserwatorką od dziś, na twój blog trafiłam z facebookowej grupy i przyznam, że zakochałam się w twoim mieszkanku:) Poducha śliczna, więc grzecznie staje po nia w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do bloga D.I.Y negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje i chętnie biorę udział poduchy świetne :)
    Banerek na blogu www.groszkiczerwone.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu i ja spróbuję swojego szczęścia, już wszystkie zasady spełnione:) mam nadzieję, że to ja zdobędę tą cudną podusię-bardzo
    mi się podoba:) I taka na czasie, kilka dni temu kupiłam parę już świątecznych reniferków, więc miałabym do kolekcji kolejnego renifera:)
    Z chęcią biorę udział w zabawie:):)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnych poduszek nigdy za wiele, więc czy chcę? no raczej :) pozdrawiam i więcej takich poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się że tu trafiłam.
    Na pewno będę do ciebie zaglądać regularnie.
    I oczywiście grzecznie staję w kolejce.
    Zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam M..

    OdpowiedzUsuń
  31. No to i ja chętnie przygarnę ją dla mojej psiapsy coby miała w nocy ładne sny ;)

    Lu z Enjoy Your Home :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja jestem gotowa na przygarnięcie podusi :)
    Aradhel sloneczne.niezapominanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się - poducha rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również się zapisuję, gdyż poducha jest boska :)
    Bloga oczywiście obserwuję, banerek też wstawiony.
    Pozdrawiam,
    Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    mail : aniasweet@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Serio, serio chę taką! :D Bardzo fajna podusia! ♥
    Obserwuję jako Weronika P
    Baner http://mrs-sociopath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też mam chętkę na podusię:)
    malaczaki@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna podusia! Super by wyglądała u mojego synka! Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, a może tym razem się uda :) Pozdrawiam - Kasia kmks1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna podusia! Super by wyglądała u mojego synka! Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, a może tym razem się uda :) Pozdrawiam - Kasia kmks1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :) przepiękny blogasek :) Chętnie wezmę udział w zabawie, obserwuję i cieplutko pozdrawiam :) Ania z Niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna poducha, zgłaszam się :)
    obserwuje jako izusiaizusija, banerek jest na www.izusiaizusija.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja pragnę mieć takiego pięknego rogacza

    Iz

    OdpowiedzUsuń
  42. Czas na bardzo radosne święta. Hohoho. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)
    Ania, kaczmar.anna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Też jestem chętna, jak takie nagrody :)
    Malwina, malwina44@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Poducha jest urocza!!! :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    lexiesart@gmail.com

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna podusia, kojarzy mi się ze Skandynawią. Ustawiam się nieśmiało w kolejce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna! Jestem tu nowa ale z przyjemnością dołączam do zabawy. Miło by było mieć takie cudeńko w moim nowym domu.
    Obserwuje bloga jako madziakudla, a banerek dodałam na pasku bocznym http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście, że ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie no, jeleń jest kapitalny!
    Weny życzę i pozdrawiam
    Edyta :)
    edytakruk90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie wezmę udział w zabawie! poducha jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna poducha. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Marta
    moje.littledreams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. niedoskonałości? poducha jest szałowa!!!!! :) z chęcią dołączam do zabawy.
    aldona ;)
    aldia.arcadia@gmail.com.
    banerek jest u mnie na: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja chce!
    Poważnie :)

    Dzięki takim blogom jak twój kocham jelenie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. oh prześliczna podusia :) byłaby idealna do mojego nowego mieszkanka. Zgłaszam się na Candy. Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna jest :) Też chcę ;) Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  56. fajowa poducha, dopisuję się:) a bloga tak czy siak będę obserwować z ochotą. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowna poducha! więc i ja ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam! Agnieszka (agnkre@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam, cudna poducha i cudne ostatnie zdjęcie córci ;)

    Pozdrawiam
    M.

    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. odwiedzam Twojego bloga często, sama nie mogę się zabrać .....może nikt by mnie nie czytał .... poducha jest cudna ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Serio, chcę tę poduchę :D Pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja! i Ja! Cudna poducha, zatem ustawiam się w szranki i konkury :) banerek umieszczony, do sprawdzenia na http://milemaison.blogspot.com/ , a mój adres to magdalenadudzic@gmail.com

    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  62. Tylko nie wiem, jak zostać obserwatorem - mogę poprosić o podpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod banerem z lewej strony znajduje się niebieski "przycisk" DOŁĄCZ SIĘ DO TEJ WITRYNY :)
      pozdrawiam

      Usuń
  63. cudeńko przygotowałaś :-)
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    mail kwiatynatury@op.pl
    Sylwia - skimmia - pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowna poducha, bardzo chętnie wskoczę do kolejki.
    pozdrawiam serdecznie
    Marta (marta_flasz@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce po tę perełeczkę

    OdpowiedzUsuń
  67. Spróbuję szczęscia i ja! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mini słodkości do mnie :)
    Karolina (misiunia.kanka@wp.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Poduszeczka jest piękna, bardzo chętnie sie zapisuję po nią. :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Magda, megi1011@op.pl

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli jeszcze można się dołączyć do tego baaaardzo długiego ogonka, to ja tez jestem chętna :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale piękna! ^^ Fajnie byłoby miec coś takiego u siebie w pokoju! Chociaż szanse nikłe, ale i tak się zgłaszam :D
    Banerek jest u mnie na: http://akiriada.blogspot.com/ w zakładce rozdania ;)
    Ewelina, auruna@vp.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. oooooooooooooo, i my chcemy. ja i zuzia :)

    nie mam bloga :)


    marta.grabowiecka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Ojejejejejejeje!! Uwielbiam takie poduchy! <3 !! Skandynawia - kocham to :) I zawsze marzyłam o takim łóżku! (to tak na marginesie:D) Przepiękna poducha, a co do niedoskonałości... To, że twoje tworki nie są idealne dodaje im charakteru, sprawia, że mają duszę. Jeśli chcemy coś idealnego trzeba podejść do sieciówki, a i tam nie zawsze mamy coś idealnego. Ja tam lubię takie łagodne uszczerbki, sprawiają, że coś co zrobimy jest wyjątkowe i niepowtarzalne :) Trzymam kciuki za wszystkich :D chociaż nagroda tylko jedna :) Poducha jest po prostu idealna! Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam również do mnie, choć u mnie brak takich cudeniek :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze dodać adresu mailowego : nutalol@buziaczek.pl :) Pozdrawiam :D

      Usuń
  73. Jest cudowna... Nie umiem szyć, nie mam bloga więc.... tylkow Tobie nadzieja... :) ahh pozdrawiam mojuszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń