Color-mercado.pl i urodzinowy kolorowy ptak

10:20 Anna od inspiracji do realizacji 22 Comments




Dzień dobry!
Kto powiedział, że poniedziałek musi być smutny, szary i ponury? 
Przełamujemy ten stereotyp i zaczynamy tydzień dawką kolorów- co nieczęsto zdarza się na moim blogu :)

Kochani, ostatnio m.in dzięki postom na Waszych blogach odkryłam sklep color-mercado.pl
a w nim masę pięknych tkanin!

Były tkaniny, był pomysł- na wykonanie nie było czasu :(
Ale udało mi się zmobilizować i zdążyłam przed urodzinami mojej siostrzenicy :)
Dostała dodatkowo kolorowego ptaka-przytulankę :)




Zależało mi na tkaninach o różnych wzorach ale zbliżonej kolorystyce.
Ola (właścicielka sklepu) pomogła mi w wyborze i zadbała by tkaniny "nie gryzły" się ze sobą :)



Do uszycia przytulanki wykorzystałam tkaniny:



Ptak ten jest nielotem ;)
Ale nóżki ma niczego sobie....


Na stronie sklepu oprócz pięknych tkanin znajdzie także mnóstwo inspiracji, darmowe wzorniki czy gotowe produkty.


Mam nadzieję, że ptaszynka Wam się podoba...
A poniżej moje ulubione realizacje :)




Miłego PONIEDZIAŁKU! 
Anna




22 komentarze:

  1. Widać że obdarowana bardzo zadowolona, kolorki energetyczne, tkaniny cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. no kurcze, to jest super prezent, a nie byle misiek ze sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale superancia :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką ciocię to każdy by chciał mieć....i takie super cudaki dostawać:) Super prezent Aniu:) Sklepu nie znam ale chętnie wpadnę i pobuszuję, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszek jest piekny, o czym świadczy już sam usmiech dziecka :)
    Miłego poniedziałku zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ptaszyna urocza i dzięki za cynk do sklepu, przyda się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce w sieci no i ten ptaszek! love it:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i kolorowo ! Ja szukam tkaninę lub gotową poszewkę na duże poduszki dekoracyjne na sofie w salonie. Nie potrafię szyć więc musiałabym tkaninę oddać do krawcowej. Czy ktoś mógłby polecić mi jakiś e-sklep ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkryłam właśnie color-mercado.pl i mogę jeszcze polecić drecotton.pl- bardzo ładne wzory tkanin :)

      Usuń