Niciak

19:08 Anna od inspiracji do realizacji 39 Comments



Witajcie!
Leżąc w łóżku niewiele można zrobić ale ja nie umiem leżeć bezczynnie ;)
Zrobiłam dziś porządek w moim niciaku... 



Szpulki ze spinek do prania podpatrzyłam u dziewczyn z bloga addictedtocraftsblog
Fantastyczny patent! Mulina już się nie plącze :)


Marzy mi się bardziej stylowy, drewniany, taki jak nie raz widywałam na Waszych blogach :)
Póki co ten daje radę ;)


Dziękuję za Wasze życzenia powrotu do zdrowia :)
Miłego wieczoru!
Anna




39 komentarzy:

  1. To ja lepiej swojego bałaganu w niciach nie będę pokazywać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście porządeczek masz cudowny. Szkoda, że u mnie takiego nie ma ;(
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie posprzatane! Przypomniałaś mi, że mam też taki stary do odnowienia. Czeka juz 3 lata:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh a mnie się taki marzy, stary, drewniany :)
      To przyjemnego odnawiania i czekam na efekt! :)

      Usuń
  4. Te spinacze są genialne! Podkradam pomysł na uporządkowanie moich sznurków :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie taki porządek utrzymuje się przez jakieś pierwsze pięć minut szycia:))) Ale u Ciebie NA PEWNO jest inaczej:)) A białe grochy baja po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jak ja bym chciała mieć taki porządek w moich szpargałach. Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kuferki! moja babcia i mama zawsze z takiego korzystają:) ja jeszcze nie posiadam, ale może niebawem?
    może znajdę jakąś perełkę na targu staroci?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie narzekaj,bo masz śliczny ten niciak,ja trzymam swoje nici w kartonie...ale wciąż sobie obiecuję,że to się zmieni i tak to trwa z 10 lat ;)))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładny karton to też nie ma co narzekać :D
      Dzięki kochana! :)

      Usuń
  9. Na prawdę wielką frajdę nam zrobiłaś tymi swoimi porządkami:) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda! I kocham Twój nagłówek :)) Jest prosty , przejrzysty, a piękny! :)

    Zapraszam na nowy post http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niteczki wyglądają uroczo na tych klamerkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Podpatrzyłam je u dziewczyn i od razu pomyślałam, że muszę takie mieć :)

      Usuń
  12. Te spinacze wyglądają przesłodko. Muszę o czymś podobnym pomyśleć bo u mnie te wszystkie przybory i nici nie mają swojego miejsca.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wcześniej też wszystko się plątało....a teraz porządeczek :)
      Dzięki :)

      Usuń
  13. Ale kolorowo! I jaki porządek! Aj, w kompleksy wpędzasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, widzę, że kolejna Anna, która nawet w łóżku chora bezczynnie nie poleży :)
    Spinacze z muliną - super pomysł, jeśli można, to ja też zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten patent na mulinę jest rewelacyjny - do tej pory zawsze owijałam ją na małe kartoniki. A groszki na dnie szufladek to zdecydowanie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! ja tak samo na kartonik nawijałam póki nie podejrzałam tego patentu :)

      Usuń
  16. nie posiadam ale zazdroszę bardzo:)

    OdpowiedzUsuń