DIY: skrzynka na kółkach

10:00 Anna 27 Comments

 Dzień dobry!

Jak Wam mija sobota? Ja właśnie wybieram się na uczelnię...
Całe szczęście, że zajęcia będą dziś tylko do 18:30 :)


Ale nie o tym miał być post... ;)
Zmajstrowałam ostatnio mobilną skrzyneczkę! Dwie pary kółek, drewniana skrzynka, odrobina białej farby i jest! 

Jak Wam się podoba?




Tak wyglądała wcześniej.
Mhmmmm... jest jeszcze jedna ale tą zostawiam na później- będzie nieco inna :)




Przy okazji pokaże Wam tkaniny, które zamówiliśmy z moim K* do przygotowania świątecznych dekoracji (TUTAJ)
Kamil bardzo chce mieć skarpety na kominku, uszyję też zawieszki na drzwi i może wystarczy jeszcze na obicie pudełka ;)




Miłego weekendu!
Anna



27 komentarzy:

  1. bardzo się podoba :))
    miłego weekendu! oby miło, szubko zleciało Ci na Uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tkaninki niezłe - świąteczne xD

    Pozdrawiam
    Viola :)

    P.S. Okazało się, że w mojej "dziurze" nie jest w soboty otwarta poczta :P hahaha .. ja to zawsze mam takie szczęście .. i planowana wizyta pocztowa odbędzie się w pon. Więc Mikołajkowe Mikołaje czekają do poniedziałku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w mojej dziurze rodzinnej też w sobotę nieczynna więc Cię rozumiem ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. oj, u mnie byłoby kilku chętnych na jeżdżenie taką skrzyneczką:))) świetnie Ci wyszła, a materiały - jakbyś może jednak nie chciała nic robić, to ja chętnie przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oddam ;P
      u mnie póki co nie ma dzieci więc spokojnie sobie stoi :D

      Usuń
  4. Mi też się marzy taka mobilna skrzyneczka :) Materiały śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. MATERIAŁY NIEBANALNE, JESTEM CIEKAWE CO Z NICH POWSTANIE:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem ciekawa ;)
      mam nadzieję, że moje zdolności krawieckie okażą się wystarczające :D

      Usuń
  6. Mam identyczne.:) Zostawiłam jednak w stanie surowym...no... odrobinę czarnej farby dodałam ;)
    Materiały śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! skrzyneczka świetna, a takie tkaniny n bank zapowiadają coś fajnego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oby się udało uszyć coś godnego pokazania :D

      Usuń
  8. Muszę sobie taką skrzyneczkę sprawić na gazetki,bo ciężkie jak diabli do przeniesienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł! My na razie trzymamy w niej kocyki ale pewnie jeszcze nie raz zmienimy koncepcję :)

      Usuń
  9. Skrzyneczka bardzo urodziwa- sama taką wkrótce planuję zrobić. A materiały- marzenie- jeśli można wiedzieć skad są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Materiały zamówiłam na allegro (http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26845200)

      Usuń
  10. skrzynka z castoramy?:) mam taką.. tylko czeka aż się zdecyduję co z nią zrobić:P bo póki co w głowie się wymienia kilka pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń