Wyniki CANDY!

15:55 Anna od inspiracji do realizacji 21 Comments




Dzień dobry!

Dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na  pierwsze CANDY na blogu Od inspiracji do realizacji!
Nie spodziewałam się, że będzie aż tylu chętnych na moje podusie :)

Losowanie było tradycyjne a nad prawidłowością czuwał mój K* :)




Reniferowe poszewki powędrują do:


Iwony z bloga dekormaniaczka
oraz
Aldony z bloga arcadiakobiet






Serdecznie gratuluję dziewczynom a pozostałym uczestnikom jeszcze raz dziękuję! :)

Pozdrawiam, Anna


PS. 
Jeżeli chcielibyście mieć taką podusię to piszcie na odinspiracjidorealizacji@interia.eu





21 komentarzy:

  1. ojeju, jak się cieszę!!! bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :))) tak mi się podobają te podusie! :)
    a Twój blog od dawna uwielbiam! jeszcze raz dziękuję za zabawę.
    moc serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za zabawę :)
      Mam nadzieję, że wybaczysz mi te niedociągnięcia na podusi ale ja dopiero się uczę :)
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. Iwonka, cieszę się, że Ty też wygrałaś :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczyny :) i dziękuję za zabawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn! Będą miały uciechę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciezczyń i buźki dla Ciebie, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za zabawę, gratulacje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem przeszczesliwa!!!dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Cieszę się, że podusia przypadła Ci do gustu! :)

      Usuń
  11. Gratuluję dziewczynom a Tobie bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej Dziewczyny :) A Tobie Aniu bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, szkoda, że nie zdążyłam na candy :) Trudno, ale i tak rozgościłam się i zostaję na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :) A.J. z http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń