Jadalnia. Weekendowe migawki.

07:50 Anna od inspiracji do realizacji 44 Comments


Hello Monday ;)

Uwielbiam poniedziałki.... żartuję :D
Jak Wam minął długiiiiiii weekend? Ja od czwartku miałam wolne ale nie zdążyłam odpocząć ;)

Pomiędzy bieganiem po cmentarzach, przygotowywaniem przyjęcia dla rodziny, wynikami Candy.... i niezliczonymi rzeczami jakie robiłam w weekend udało mi się zrobić kilka zdjęć dla Was.




Świniaka już znacie- póki co jest stale głody, nie dokarmiam go regularnie ;)
W salonie pojawiła się nowa poducha w cienkie paseczki (moje ukochane paski!)
i biały kwiatek, którego kupił mój K*- piękny prawda?


 W sobotę przygotowaliśmy małe przyjęcie dla rodziny.
W jadalni królowały nasze kolory- czerń i biel. Zastawa od mojej mamy spisuje się rewelacyjnie!


Jedną z jadalnych ozdób stołu były gruszki oblane czekoladą i obsypana wiórkami kokosowymi.
Takie proste a efektowne :)



Życzę Wam spokojnego tygodnia,
Pozdrawiam, Ania



44 komentarze:

  1. Aniu ślicznie tam masz u siebie...bardzo ładna patera. I lampion z fotelem mi się podobają!
    dobrego tygodnia;) ach te poniedziałki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie minelo za szybko;)))
    a gruszki...swietny pomysl:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś piękny weekend. Mój minął równie szybko i też nie udało się odpocząć tak jak bym tego chciała. Na pocieszenie - kolejny długi weekend już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie przyjęcie udane:)) Jak fajnie wszystko w B&W wygląda. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu, świnia boska. Widziałam podobne w programie Ewy Mierzejewskiej i równie mocno się zachwyciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnka kosztowała grosze a zachwyca wszystkich :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Pięknie musiało być, a wszystko zapięte na ostatni guzik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie ;) jeszcze dodatków brakuje- obrączek na serwetki, itp :)

      Usuń
  7. Gruszki wyglądają super, świnkę trzeba dokarmiać, głodzenie zwierząt jest karalne;> Podusia w paski mimo ze mało widoczna wydaje się być śliczna, w ogóle masz pięknie w pokoju, taki surowy styl. Twój K ma gust, piękny kwiatek. I żart z samego początku posta, może nie jest śmieszny, ale mnie rozbawiłXD A skoro śmieszą mnie rzeczy, które nie powinny to znaczy, że jestem niewyspana. Pozdrawiam i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jejku masz totalną rację- muszę o nią dbać bo mnie zamkną ;)
      Ślicznie dziękujemy :) A i K :)

      Usuń
  8. Gruszki świetnie wygladają jako akcent kolorystyczny w monochromatycznym wnętrzu. Pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. te gruszki wyglądają obłędnie :D uważaj, żeby głodny prosiak ich nei zjadł =D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gruszki genialne! Mieszkanie masz piękne.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  11. aniu, pięknie tam u ciebie. cudna dekoracja stołu - ta prostota mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się Twoje zdjęcia, i wnętrze masz takie przemyślane. Sprawia wrażenie jakby nie było tu miejsca na rzeczy z przypadku.
    Lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pedantyczna i wszystko musi mieć swoje miejsce :D Na szczęście mój K* też lubi porządek, stąd ta harmonia we wnętrzu :)
      dziękujemy :)

      Usuń
    2. Dlatego mi się tak podoba, bo u mnie brakuje takiego ładu i harmonii, a jeśli wokół jest poukładane to ja jestem wtedy spokojniejsza:) My pedantyczni nie jesteśmy, czasem bardzo tego żałuję, pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Ach te gruszki! Wyglądają pysznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna latarnka i fotel, współgrają idealnie ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu wszystko prezentuje się pięknie i za każdym razem co do Ciebie przychodzę podoba mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa wspaniałe fotki!! Zakochałam się w Twoim salonie, a ten lampion z Ikei u mnie powędrował przed drzwi zaraz obok dyń ;))
    A te gruszki..hmm , chyba je od ciebie zgapię :)
    Zapraszam do siebie http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gruszkiiii <3 coraz wiecej ich widze i.... ciagle za mna chodza:) pozdrawiam cieplo!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w Twojej śwince :) czy gruchy to Twoja robota? Wyglądają pysznie!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. migawki zachęcające do bywania wirtualnie u Ciebie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń