Inspiracje: sypialnia w kratkę...

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 18 Comments





Witajcie kochani w sobotni poranek :)
Pogoda jest ostatnio w kratkę więc i dzisiejsza inspiracja będzie w kratkę ;)

Jak wiecie wciąż jesteśmy na etapie urządzania sypialni (hmmm dość długo to już trwa) co spędza mi sen z powiek ;)
Tym bardziej, że ani sypialnia w naszym M ani ta  w domu rodzinnym nie jest taka jaką sobie wymarzyliśmy.

Pomysłów jest mnóstwo, raz chciałabym żeby była w szarościach, w gwiazdki, w paski... innym razem marzę o biało-czarnej a dziś pomyślałam o biało-czerwonej :)

Tak to już ze mną jest ;)
Najlepszym pomysłem będzie urządzenie sypialni tak by za pomocą dodatków można ją zmieniać co jakiś czas, np. w zależności od pór roku.

Wystarczy aby kolorem przewodnim była moja ukochana biel (meble i przedmioty, które są na stałe takie jak ramy luster czy ramki do zdjęć) a poszewki na poduszki, serwetki i dekoracje można zmieniać wg uznania :)

Dziś kilka dodatków, dzięki którym biała sypialnia zmieni się nie do poznania i zyska trochę ciepła :)
Idealna na czas zimowy czy świąteczny.






Poszewki i zawieszki możemy uszyć sami (materiały w kratkę dostępne są na allegro, NP: TUTAJTUTAJTUTAJ)

Oklejenie pudełka materiałem też nie powinno sprawić nam kłopotu- wystarczy pistolet i klej na gorąco!

Osobiście miała bym kłopot z piżamą ;) Dlatego polecam kupić gotową ;)



zdj. pinterest.com



Miłego weekendu!
Przede wszystkim dużo słońca bo mnie już zaczyna go brakować

Anna




18 komentarzy:

  1. ladne inspiracje w kratke,ostanio gdzies widzialam w necie jak pani odrysowala pizame na materile i tak ja uszyla hmmmm,ja bym tego nie ryzykowala hiiii:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje....kiedyś nie przepadałam za kolorem czerwonym....teraz go uwielbiam ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie lubiłam czerwonego a ostatnio to się zmienia i coraz częściej po niego sięgam :)

      Usuń
  3. czerwono-białe barwy już same w sobie nastrajają świątecznie :)
    buziaki na cały weekend posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie da się ukryć, że nie mogę się doczekać świąt, dekoracji świątecznych i całej tej magii, która im towarzyszy :)
      Dziękuję i również przesyłam moc buziaków :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :). Przy powszechnie panujących bielo-czerniach, to taki świeży (radosny) powiew :))))
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dominują czernie, biele, szarości stąd pewnie korci mnie, żeby wprowadzić jakiś kolor :)

      Usuń
  5. Cudne wyglądają sypialnie w kratce. Pomysł na neutralną sypialnie, którą dodatkami będzie można zmieniać do woli super. Sama mam taką sypialnię i wież mi można poszaleć nie dużym kosztem :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak do tego podchodzę :) Nie stać mnie, żeby co roku wymieniać meble w sypialni a dodatki są świetnym rozwiązaniem jeśli chcemy zmienić wygląd pomieszczenia :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  6. Śliczne są te sypialnie! Takie przytulne i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krateczka-bardzo fajny motyw,z nią wnętrze nabiera takiego sielskiego klimatu no i zawsze kojarzyła mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten sielski klimat do mnie przemawia- jest tak ciepło i przytulnie :)

      Usuń
  8. Sielsko, przytulnie, ale też w sam raz na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziś w lumpeksie dostałam suuuuppperrrr pościel akurat w krateczkę ;) Jest naprawdę ładna :) Miałam dziś szczęście. Krateczka pięknie będzie współgrać z świątecznymi ozdobami :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak CI zazdroszczę!!!! Poprosiłam przyjaciółkę, żeby kupiła mi taką pościel w Ikea ale niestety w Poznaniu jest jedna sztuka na stanie i boję się, że jej nie znajdzie/dorwie :(
      Kurka dawno nie byłam w lumpku a faktycznie niezłe perełki można tam znaleźć :)

      Pozdrawiam, Ania

      Usuń