DIY: pakowanie prezentów

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 45 Comments




Cześć Kochani!

Coraz bliżej święta, czas więc pomyśleć o prezentach...
Jednak dziś nie o tym co w środku a na zewnątrz :)
Macie już pomysł jak zapakować tegoroczne upominki dla najbliższych?
Jeśli nie to mam nadzieję, że ten post Wam nieco pomoże ;)






 Będziemy potrzebować:

białego papieru
czarnego sznurka
etykiet (można je wykonać samemu)
nożyczek





Etykiety możecie pobrać  TUTAJ :)




Miłego poniedziałku!
Anna




45 komentarzy:

  1. Ja właśnie kombinuję, co w tym roku wymyślić, ale najważniejsze, że większość prezentów już mam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, niby tylko biały papier, a efekt powalający:) ja lubię prezenty zapakowane w szary:) ale coś czuję, ze biały w tym roku może wygrać:P dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mniej znaczy więcej :D dość często to powtarzam ale naprawdę to się sprawdza :)
      Nie ma za co ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. tak zapakowany prezent, jak przedstawiasz, jest po prostu... zadziwiająco śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu śliczny pomysł na pakowanie:))) takie tagi to jest to! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Bardzo prosto, elegancko i pomysłowo! Dzięki za inspirację:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooj taaaak .. a mikołajki jeszcze bliżej xDD

    Hie hie zajrzyj na pocztę mailową ;)

    Pozdrawiam
    Violetta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też przyłączam si edo WOW :))śicznie zapakowane:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna alternatywa dla wszechobecnego ostatnio szarego papieru i z etykiet na bank skorzystam. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary papier był rok temu więc w tym roku musiałam coś innego wprowadzić choć niewykluczone, że do świąt jeszcze coś innego zmajstruję :D

      Usuń
  9. Bardziej rzemawiają do mnie pakunki w szary papierze, chociaż i te białe mają coś w sobie. Pomysł na świąteczne podarunki juz mam a teraz zaczynam powoli je realizować. Ciasto na pierniki zarobione tylko czekać 3 tygodnie ah....bedą ciasteczka ciasteczka i jeszcze raz ciasteczka. Świąteczne porządki zaczęte i pierwsze dekoracje zaczęte. A jak tam przygotowanie u Ciebie Aniu? Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhhhh zapomniałam o pierniczkach! To już przecież czas by je zrobić :D
      Dziękuję, że mi przypomniałaś :)
      U mnie część dekoracji już czeka (głównie te które kupiliśmy) ale będą jeszcze te własnoręcznie robione :)

      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  10. o swietny pomysl:) sama w tamtym roku bawilam sie w takie etykietki:))) super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna propozycja pakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myslimy o tym samym. tyle, że etykiety kupiłam gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak też sama pakuję prezenty, ale dzięki za to zestawienie kolorystyczne i pomysł z etykietką.
    Ja zawsze pakuję w szary papier i sznurek jutowy plus jakaś fajna wstążka:)) aaa. i w tym roku zafundowałam sobie stemple, cały alfabet;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na pierwsze nieśmiałe candy z łosiem w tle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh musi to wyglądać pięknie :)
      też marzą mi się stemple :)
      już biegnę do Ciebie ;)

      Usuń
  14. Piękne są! W zeszłym roku sama robiłam sobie na komputerze a później drukowałam takie gwiazdki z imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po obejrzeniu Twoich zdjęć po raz kolejny nachodzi mnie refleksja, że czas jednak kupić jakiś porządny dziurkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. W zeszłym roku też sama robiłam etykiety.Teraz na pewno skorzystam z twoich propozycji :)
    P.s.Chciałabym ci przyznać wyróżnienie Libster Blog Award.Zapraszam,będzie mi bardzo miło:http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/11/moje-nominacje-do-libster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za wyróżnienie :)
      Zagłębię się w nie i postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

      Usuń
  17. Uwielbiam tak zapakowane prezenty! W dodatku biel i czerń - super!:) Dzięki za linka

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że w tym roku króluje połączenie B&W :) A ja taka tradycyjna jestem i srebro u mnie chyba będzie na "tapecie" :) Ale świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że nie wiem jak wydrukować te etykiety :(

    OdpowiedzUsuń