DIY: sowa Gertruda

08:15 Anna od inspiracji do realizacji 34 Comments


 Dzień dobry!

Środa to dla mnie oznaka zbliżającego się weekendu :)
Z jednej strony czekają mnie zajęcia na uczelni, co absolutnie nie wprawia mnie w stan euforii...
z drugiej jednak zaplanowaliśmy andrzejkowe spotkanie z przyjaciółmi ( lanie wosku obowiązkowe!).


Przy okazji malowania poduszek dla Was zmalowałam też coś dla mojej siostrzenicy.
Btw renifer jest przez Was uwielbiany co bardzo mnie cieszy! Dziękuję za wszystkie miłe słowa w stosunku do niego- przekazuję je na bieżąco ;)

Wracając do podusi dla Mai to jest to mała sówka, którą nazwałam Gertruda- ot tak, bo za nic to do niej nie pasuje :D
Rysunek wykończyłam obszyciem z muliny (oj duuuużo pracy mnie to kosztowało) :)


Mam nadziej, że Gertruda zostanie przez Was ciepło powitana i przyjęta do grona przyjaciół bloga Od inspiracji do realizacji! 


Tadammmmmm ;)




Dużoooooo radości Wam życzę na resztę tygodnia!

Anna



34 komentarze:

  1. wyszla ci rewelacyjnie ,slodziutka jest!!!,ja tez dzisiaj juz myslalm o likendzie hiiii,wczoraj kupilismy nowe szafy do sypialni okazalo sie ze sciana nam sie poci i balismy ze szafa w raz ciuszkmi bedzie smierdziala,wiec musimy zrobic male przemeblowanie,wszedzie mam ,,kupki ,,ciuchow w domu porozkladane ,czekam na zlozenie mniejszych szaf i mam nadzieje ze do weekendu sie wyrobimyhiiii,no i najciezejsza decydycja ,szukac nowego mieszkania,bo pocaca sie sciana nie wrozy niczego dobrego:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Kochana znam to :D nadal nie mamy szafy w mieszkaniu :D

      Usuń
  2. Prześliczna! Urocza i bardzo dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta poducha z sówką:))) dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gertruda rules:))) cudna jest cała:))))))))))))))))))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. renifer jest najlpszy, ale sowa Gertruda... nonono!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka przecudnej urody i widać Twoją ciężką pracę włożoną w jej powstanie! Czym wymalowałaś to cudo? Farbami do tkanin? Pozdrawiam ciepło - Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu przepraszam, że dopiero odpowiadam :(
      Tak, malowałam farbami do tkanin :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  7. Imie pasuje do niej jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu zazdroszczę tak wprawnej ręki do malowania. Powinnaś zrobić lepsze zbliżenie aby pokazać jak pięknie wygląda malunek z obszyciem!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna , ale masz talent i cierpliwość ;) a ta poduszka w tle z sercem skąd jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z sercem z Ikea (komplet pościeli) :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Gertruda - pasuje idealnie! Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna! A imię rewelacyjne :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń