Kropla koloru w naszym salonie....

09:17 Anna 41 Comments



Dzień dobry!
Kochani dziś ostatnie zdjęcia salonu zanim zostanie udekorowany w renifery, choinki, gwiazdki, itp. :)




 To niesamowite jak kilka gałązek z żółtymi kuleczkami może ożywić wnętrze!
O dziwo rosną pod naszym blokiem (dobrze, że sąsiedzi mnie nie wyzwali, że je zrywam ;) )


Lampiony, które dostaliśmy od mojej przyjaciółki cały czas zdobią nasze mieszkanie  a zapalone po zmroku świetnie się prezentują.



Ludwik, dostojny jak zawsze, jest idealnym miejscem, gdzie można rozsiąść się wygodnie i  wypić popołudniową herbatkę.


Wczoraj odwiedziły nas dwie bardzo miłe Panie, którym serdecznie dziękujemy!
To miłe wiedzieć, że obserwatorzy bloga są tak blisko a usłyszeć, że mieszkanie "na żywo" wygląda jeszcze ładniej podnosi nas do góry i utwierdza nas w przekonaniu, że warto prowadzić bloga :)


DZIĘKUJEMY ŻE ODWIEDZACIE BLOG OD INSPIRACJI DO REALIZACJI!

Pozdrawiamy, Ania i Kamil




PS.  Ostatnio na blogu karmelowakraina zostałam nominowana do Liebster Blog Award , poniżej moje odpowiedzi :)

1.Kawa czy herbata? :))
Do śniadania zdecydowanie herbata... a po przyjściu do pracy kawaaaaaaaaaaaa :)
2.Z sentymentem wspominam...
Czas, w którym mieszkaliśmy wraz z moim narzeczonym w Szkocji. Nasze pierwsze miesznie było bardzo ciasne a jednak sie nie pozabijaliśmy ;)
3.Mam słabość do...
lodów czekoladowych- nie ważne czy jest lato czy zima, ja je uwielbiam!
4.Jeśli bym mogła to chciałabym zmienić...
pracę! na taką, która sprawiałaby mi radość :)
5.Jestem szczęśliwa gdy...
moja rodzina jest blisko mnie
6.Uwielbiam...
i tutaj znów powinnam napisać LODY CZEKOLADOWE! ;) ale uwielbiam też fotografować, blogować, dekorować.... oj sporo tego jest :)
7.Nie znoszę...
mleka. NIGDY się go nie napiję- bleeee
8.Moja przygoda bloggowa zaczęła się od...
bloga o modzie.. tak tak.... młodość rządzi się swoimi prawami :)
9.Moje ulubione handmadowe zajęcie to...
odnawianie mebli, szlifowanie, malowanie, itd....
10.Wolne chwile najchętniej spędzam...
z moim narzeczonym <3
11.Jestem...
dziwna :D hahah tak siebie postrzegam. Ale ponoć gdyby wszyscy byli "normalni" było by nudno ;)

Dziękuję za nominację i tym samym zapraszam Wszystkie dziewczyny, które zaglądają na bloga Od inspiracji do realizacji do zabawy :) Możecie odpowiedzieć pod postem na powyższe pytania ;)




41 komentarzy:

  1. Pięknie!!! Niesamowity klimat...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihi żółciutki .. rokotnik .. coś chyba z tego typu roślin (?) A "mój domek" (tj. parter domu mamy :P) przemieniać się zacznie po niedzieli ;) Mam zamiar pokazać też tą swoją super pościel świąteczną :D Szkoda, że tylko jeden komplet :)

    Pozdrówka!
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak to się zwie :D
      Ahhhhh nie mogę się doczekać zmian u Ciebie i koniecznie pokaż mi tą pościel! :)
      Buziaki! ;)

      Usuń
    2. U mnie to nie bd nigdy tak pięknie jak u Cb .. brakuje oprawy, czyli wyremontowanego mieszkanka ;) ale jakoś staram się to "obejść" :D

      Usuń
    3. Nie gadaj tylko pokazuj coś zmajstrowała :) Będzie pięknie- zobaczysz! :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kolor ścian :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolor z mieszalnika ale mogę podać numer :)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  4. Pięknie u Was:) Elegancko i z klasą, już się nie mogę doczekać odsłony świątecznej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Może w weekend uda się wprowadzić pierwsze świąteczne dekoracje :)

      Usuń
  5. Śliczne te gałązki z kulkami,bardzo ładnie się wkomponowały i ożywiają wnętrze :)
    Nie chcę się narzucać ale nie wiem czy doczytałaś - dwa posty temu napisałam ci w komentarzu,że chciałabym ci przyznać wyróżnienie Libster Blog Award. Zapraszam,będzie mi bardzo miło:http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/11/moje-nominacje-do-libster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,fakt każdy ma w sobie coś co może nas czynić "dziwakami" dla innych ale grunt to czuć się dobrze z samym sobą :)) No to życzę takiej wymarzonej pracy!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie dziękuję, ponoć można zapeszyć dziękując ;)

      Usuń
  6. mega fotel. zazdrość :) pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  7. Kominek prezentuje się rewelacyjnie, a czarny ludwiczek jeszcze podkreśla jego urodę. Ach ta biała cegła!!! Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też kochamy białą cegłę :) już niedługo będzie jej więcej ;)
      Pozdrawiam, Ania

      Usuń
  8. Te żółte kuleczki sa bajkowe:)) i fotel - cudny:))))

    buziaki i czekam na renifery :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. złodziej, złodziej!!
    kuleczki bajkowy mają kolor:))) super

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Twój salon robi wrażenie i tyle tam przestrzeni!!!! Pięknie i stylowo. Zapraszam do nas na nowości (redecor.pl) mnóstwo świątecznych i nie tylko dekoracji. Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te kuleczki! cudowny salon... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Aniu piekny ten twój salon, chciałam tylko zapytać czy to tu w salonie znajduje się ta piekna konsola? pod telewizor ?I czy nadal istniej twój blog o modzie? Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm pod tv jest taka mała komódka- jakoś ją pominęłam :D nadrobię przy okazji posta o świątecznych dekoracjach :)
      Blog o modzie pożegnałam bardzo dawno temu... ;)
      Miło, że pamiętasz :)
      Pozdrawiam, Anna

      Usuń
  13. Pieknie i klimatycznie bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba. jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę przestrzeni w salonie :-)
    Bardzo mi sie u Ciebie podoba....no i fotel....jest po prostu wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przestrzeni nie ma aż tak wiele choć zmieściłabym tam jeszcze gablotkę/witrynkę :)

      Usuń
  16. Świetny salon. Kominkowa cegła przecudna:)
    żółte koraliki ożywiły wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najzwyklejsza cegła budowlana :)
      dzięki śliczne :)

      Usuń
  17. W jaki sposób zrobiliście tak cudowny fotel?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fe=otel kupiliśmy na giełdzie staroci... stał jakieś 3-4 lata.... czekał...... aż się zdecyduję go obić w nowe super ubranko.... nie doczekał się.... więc mój K* zaniósł go do tapicera :D

      Usuń
    2. Fantastyczny jest na prawdę! Marzę o takim :D chociaż moje mieszkanie jest troszkę za małe.

      Usuń