DIY: kalendarz adwentowy z papierowych torebek

16:05 Anna od inspiracji do realizacji 49 Comments



Cześć! 
Poniedziałek zaczynam od adwentowego kalendarza- tak, wiem mam małe spóźnienie bo mamy już 3. grudnia jednak mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)

Do zrobienia "kalendarza" użyłam:
papierowych torebek
sznurka
etykiet z numerami
dziurkacza


 W pierwszej kolejności drukujemy i wycinamy etykiety


Następnie dziurkujemy każdą torebkę


Nawlekamy sznurek i etykietę... ahhh nie zapomnijmy włożyć niespodzianek do środka :)


Paczuszki powędrowały na parapet w jadalni.

A Wam jak idą przygotowania do świąt?


Post ten zgłaszam do akcji u dziewczyn z Addicted to crafts.
To nie pierwsza zabawa z Aśkami i Ewą- polecam się przyłączyć! :)




Pozdrawiam, Anna




49 komentarzy:

  1. Jakby się Aśki i Ewa do tych torebek dorwały to byś nas tak nie polecała. A z chęcią byśmy to zrobiły:D
    I jeszcze raz się potwierdza, że proste jest piękne:)
    Dzięki, że dałaś się namówić na ratowanie Rudolfa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzoooo chciałam się przyłaczyć i pomóc Rudolfowi tylko bałam się, że nie zdążę :D
      Na szczęście w porę się zmobilizowałam :)
      Dzięki dziewczyny !

      Usuń
  2. Świetny pomysł! W tym roku odpuszczam kalendarz, ale w przyszłym robię na 100%! :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpuściłam rok temu :) W tym roku choć spóźniony musi być! :)

      Usuń
    2. No to jest dla mnie nadzieja w przyszłym roku. Aniu słuchaj mam pytanie organizacyjne - jak zrobić żebym dostawała powiadomienia o Twojej odpowiedzi na mój komentarz? Teraz muszę wchodzić w każdy post i sprawdzać czy jest jakaś odpowiedź czy nie :/

      Usuń
    3. Nie wiem :( a też chętnie bym coś takiego ustawiła bo często o coś pytam i później szukam :D

      Usuń
  3. jak przedmówca: kolejny piękny kalendarz. Ja też miałam mały poślizg, ale od wczoraj mój już wisi i jest objadany:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci wyszedł,ja nie zdążyłam...ale chyba bardziej weny nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze możesz zrobić :) mój też jest spóźniony :)

      Usuń
  5. Super! Takie proste rzeczy są najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! mniej znaczy więcej- często to powtarzam :D

      Usuń
  6. Świetny! A co w środku??? hmm? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten Twój kalendarz:))))))))))))
    bardzo mi się podoba ta parapetowa i torebkowa wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. HI!! Hi!! Widzę, że nie tylko ja mam opóźnienia i prezentuję kalendarz w poniedziałek:)) Jest nas więcej.... widać to taka tegoroczna tradycja :)))
    A i torebeczki popularne bardzo w tym sezonie :))
    Kalendarz super, bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś w tym jest ;) Ale lepiej późno niż wcale ;)
      Torebeczki są hitem! :D

      Usuń
  9. fajowy :) prosty, ale naprawdę super wygląda. i jak dużo można tam zmieścić słodyczy, łoooo :D w tym roku postawiłam na skromność i zrobiłam kalendarz z pudełek po zapałkach. coś czuję, że w przyszłym pójdę w Twoje ślady (ale będzie uczta :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie zmieści się więcej niż w pudełeczkach po zapałkach- POLECAM! ;)

      Usuń
  10. W tym roku torebki śniadaniowe to chyba najpopularniejsze "tworzywo" do kalendarzy adwentowych. I słusznie, wyglądają uroczo, kosztują mało i łatwo je wykorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, proste a jakie efektowne :)
      Ja moje sprowadzałam specjalnie z Warszawy bo w Kaliszu nie ma :D hahaha

      Usuń
  11. Pięknie, bardzo mi się podoba Twoje wykonanie kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy, oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten Twój adwentowy kalendarz. Proste, papierowe torebki dają tyle uroku! Pięknie!
    Pozdrawiam adwentowo :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste a fajne. Zawsze się zastanawiam co tam w środku jest :).....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi co tylko zechcesz :) Ja schowałam w nich cukierki :)

      Usuń
  15. Ano właśnie! Co się wkłada do takiego kalendarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja schowałam cukierki ale można małe zabaweczki dla dzieci, drobne prezenty :)

      Usuń
  16. A gdzie kupiłaś te papierowe torebki? Z takich prostych rzeczy wychodzą zawsze najlepsze i najpiękniejsze cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam na allegro ale poprosiłam koleżankę żeby podeszła do sklepu tego użytkownika (uniknęłam kosztów dostawy)
      sprzedający był z Warszawy... jeśli uda mi się znaleźć to podam link :)

      Usuń
    2. Mam:
      http://allegro.pl/torby-papierowe-80x65x190-brazowa-10-sztuk-i3747844478.html?utm_source=archiwum_allegro&utm_medium=Offers&utm_campaign=Product&utm_term=Biuro+i+Reklama-64477_Pakowanie+i+wysy%C5%82ka-64482_Torby+papierowe-64542

      A sklep znajduje się w Warszawie na ul. Leonidasa 51 (Neopak)

      Usuń
  17. dużo tych paczuszek... brawo za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale to ładne! Uwielbiam takie proste dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń