Przygotowania do świąt

08:17 Anna 48 Comments


Dzień dobry!

Mikołajki to idealny dzień na wprowadzenie świątecznych  dekoracji do naszych domów.
Co prawda kalendarz adwentowy jest pierwszą oznaką, iż zbliża się Boże Narodzenie ale to właśnie 6 grudnia kojarzy mi się z oficjalnym "wejściem" w świąteczny klimat.

Będą to pierwsze święta po remoncie w naszym M.
Choć wigilię spędzimy u rodziców i nie spodziewamy się gości w czasie świąt postanowiliśmy udekorować mieszkanie najpiękniej jak tylko potrafimy i na ile nas stać ;)

Na szczęście nie było między nami zgrzytów co do wystroju, padło na klasyczne kolory (czerwień, granat...).


Zobaczcie jak na razie prezentuje się salon i trochę przedpokoju....



Poszewki wiadomo skąd :D Oszaleliśmy na ich punkcie.
Dla tych, którzy nie wiedzą- to z naszej Biedronki ;)


Zeszłoroczny lampion idealnie wkomponował się i w tegoroczny wystrój a ręcznie szyte serduszka wyglądają uroczo.


Wśród świątecznych dekoracji nie mogło zabraknąć orzechów, które symbolizują urodę i siły witalne a nie chcemy aby nam przeszły koło nosa ;)


 Zawieszek powstało całkiem sporo... na każde drzwi i jeszcze trochę do koszyczka :)
Często pytacie gdzie kupuję tkaniny- te zamówiłam na allegro u użytkownika FabrykaGałganków


 Ludwik też dostał swoją podusię- kremową dla lepszego kontrastu :)


Handmade to moje drugie imię w grudniu :) Nieskromnie powiem, ze napracowałam się.
Mam nadzieję, że efekty będą widoczne na zdjęciach.


Wianek z orzechów powstał spontanicznie podczas klejenia tych z szyszek. 


Na kominku zawisną jeszcze skarpety, pojawią się też gałązki świerku...
Ahhhh... nie mogę się doczekać :)

Czy był już u Was Mikołaj? Grzeczni byliście czy tylko rózgę zostawił? ;)



Miłego dnia!
Anna







48 komentarzy:

  1. jak pięknie i świątecznie :)
    miłego piątku :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie u ciebie:) granat z czerwienią super się prezetuje przy tych bielach!!Umnie był i Mikołaj i zostawił mi patelnie hihih:)Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też by mi się przydała :)
      Moje prezenty pokaże później ;)

      Usuń
  3. Pięknie.
    Żałuję, że nie załapałam się na biedronkowe poszewki. Jak poszłam po pracy to już było "pozamiatane" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie u ciebie:Ppodoba mi sie ,swiatczna czerwien i granat,swietnie sie prezuntuja w Twoim domku:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny klimat stworzyliście w swoim M. :)
    Zazdroszczę Ci tych poszewek! Sama się nie załapałam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Poszewki niestety były w niewielkich ilościach i faktycznie szybko się rozeszły :/

      Usuń
  6. Przepięknie, aż ręce same mi się rwą do roboty jak widzę takie cuda. I genialny wianek z orzechów, a ja mam ich w spiżarce cały worek, bo nie bardzo orzechy włoskie lubię, ale już wiem co z nimi zrobię :)) Prosiłabym tylko o podpowiedz jakiego kleju użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kleju na gorąco (z pistoletu). Ja układałam jeden do drugiego korzystając z talerzyka, żeby zachować odpowiedni kształt :)
      bardzo szybko się go robi więc przynoś worek i do dzieła :)

      Usuń
  7. Aniu dla mnie również wraz z mikołajem można już na całego zacząć przyozdabiać domek:)
    Chwilowo jestem zawieszona bo chora;/ ale jak tylko wyzdrowieje będę mogła zacząć przyozdabiać
    czego również nie mogę się doczekać:)
    Piękne wianki, w ogóle ładnie u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu pięknie to sobie wszystko zrobiłaś,niesamowicie mi się podoba. Kusisz tym fotelem,oj kusisz aż mam ochotę wyciągnąć rękę po niego...no chociaż dałabyś posiedzieć :))) Skarpety i gałązki na kominku?? Będzie przepięknie,widzę to w wyobraźni!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah posiedzieć możesz- zapraszam :) ale nie oddam go ;P
      tak, skarpety już są gotowe ale jeszcze gałązki muszę jakoś przymocować a nie mam pomysłu jak :D

      Usuń
  9. Szkoda, że nie zdążyłam kupić tych poszewek :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie u Was i świątecznie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek z orzechów świetny, też sama robiłaś? Poducha na Ludwiku mi zgrzyta, za mało wytworna dla tego pięknego pana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :) A Ludwik nie narzeka ;) Wręcz się cieszy, że może się do niej przytulić ;)

      Usuń
  12. w tym roku urzekają mnie ozdoby hand made, więc najpiękniejsze to serduszka oraz orzechowy wianuszek :) piękne :)
    pozdrawiam serdecznie i nieśmiało zapraszam na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem fanką handmade ale te poduchy z Biedry mnie urzekły :D
      dziękuję za zaproszenie już mknę do Ciebie :)

      Usuń
  13. Rewelacja!! Jestem zachwycona Twoim wystrojem! Cieszę się bardzo, że masz tyle czerwieni, którą ja uwielbiam. W tym roku panują szarości, ale jednak czerwień to czerwień::))) Suuuper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości mamy każdego dnia więc na święta niech będzie kolorowo :)

      Usuń
  14. na razie prezentuje się cudnie. lubie takie delikatne dekoracje. a poduszek wiadomo zazdroszczę, ja nie zdążyłam ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie - tak zapraszająco! Na punkcie tych poszewek też oszalałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej komody w lustrze chyba nie pokazywałaś:p Wystrój jest piekny, ale moim faworytem jest Ludwik Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie :) muszę to nadrobić ;)
      Spostrzegawcza jesteś Sylwia :)

      Usuń
    2. Jest piękna, ah Wasz dom przepełniają same piękne rzeczy. W przyszłości marzy mi sie taki dom jak Wasz.

      Usuń
    3. WOW dziękujemy :*
      Takie komentarze są bardzo budujące i nadają sens dalszej pracy :)

      Usuń
  17. Piękne dekoracje :). Ja tez lubię czerwone akcenty w święta.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te poszewki ... Ja niestety nie miałam kasy kiedy pojawiły się w Biedronie - a szkoda bo są fantastyczne i z tego co pamiętam kosztowały chyba po 8zł/szt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet niecałe 8 :)
      Jak zwykle pokusili a wystawili tylko trochę :/

      Usuń
  19. Ślicznie i nastrojowo u Ciebie :) Efekty własnej pracy widać od razu, więc warto! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze podziwiam ten Twój fotel ;)

    Pozdrawiam!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi trzeba mu przyznać, że prezentuje się pięknie :)
      Dzięki Kochana! :)

      Usuń
  21. Aniu masz śliczny dom! i kominek zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz piekne mieszkanie i do kolorow ,jakie w nim sa czerwony wydaje sie zbyt prosty , szlachetniej wygladaloby z szarym , srebrnym , jakies przydymione zloto . Nie wiem , czemu wszyscy upieraja sie na czerwony , jest taki typowy . Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, nie chcieliśmy szarości gdyż króluję one u nas na co dzień, stąd dla jednym typowy czerwony a dla nas jest on zupełnie abstrakcyjny :)
      Nie mamy w mieszkaniu nic czerwonego więc postanowiliśmy, że święta będą właśnie klasyczne (nie myliłabym tego z TYPOWYM) ;)
      Wiadomo, że każdy urządza i dekoruje dom tak jak jemu podoba się najbardziej a nie tak jak oczekiwaliby tego inni :)
      Dziękuję za rady, może w kolejnych latach święta będą bardziej eleganckie a tymczasem mamy sielankę z czerwienią i granatem :)

      Pozdrawiam gorąco, Anna



      Usuń