Mikołajkowy prezent...

15:50 Anna od inspiracji do realizacji 20 Comments


Kochani zobaczcie jaki prezent dostałam od Violi z bloga deqrante
Nie wiem czym zasłużyłam sobie na taki podarunek ale ślicznie dziękuję!!! :*

Do aparatu dołączona była też jaśminowa herbatka, którą uwielbiam- nie wiem skąd Viola wiedziała?  Kartka z życzeniami i świetna kartka z mądrą myślą ale o tym innym razem :)



Z radości zjadłam "ę" i wyszło dzikuję ale w sumie trochę cieszę się jak DZIK :D


W takim razie jeszcze raz bardzooooo dziękuję :*
Lecę z moim K* po choinkę a później będziemy pierniczyć :D


Miłego wieczoru, Anna


20 komentarzy:

  1. miłe :) i ładny prezent :)
    pozdrawiam Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam prezent,ja też!! :)))) i też DZIKUJĘ z radości :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałaś być baaardzo grzeczna,dziewczynko,skoro Mikołaj sprawił ci taki prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być grzeczna ale nie zawsze mi to wychodzi ;)

      Usuń
  4. O to się nazywa "mieć gest". Mikołaj w osobie Violo obdarował Cię fantastycznym prezentem - musiałaś się dobrze sprawowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent! Właśnie to uwielbiam w Świętach że nagle wszyscy na ten czas stają się Mikołajami i czerpią Radość z Dawania innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały czas- szkoda, że nie wszyscy czują ten klimat ;)
      Ja staram się być pozytywnie nastawiona do świata i innych ludzi przez cały rok :)

      Usuń
  6. Pierniczcie dużo i smacznie! Aparat fantastyczny, na pewno zasłużyłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi a dzikuj nawet :P ważne, ze sprawiło Ci to radość ;) Ja dopiero odczytałam Twoje podziękowanie :P bo u mnie była totalna maskara :O ani prądu, ani możliwości normalnej jazdy autem .. na dodatek większość ludzi nawet bez wody .. Dopiero dziś mam zasięg w tel. i prąd ;)

    Pozdrawiam cieplutko i miło mi czytać taki wpis :)))
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas za to dziś dzień bez prądu (na wsi u rodziców) ale na szczęście mamy agregat prądotwórczy i udało się przetrwać :D
      Dziękuję Violu raz jeszcze :) :*

      Usuń
  8. Wygraj notatnik różowo-błękitny w romantycznym stylu, idealny upominek pod choinkę!

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu co za piekne skarpetki gdzie można takie dorwać?

    OdpowiedzUsuń
  10. A te na nogach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) no i właśnie po chwili zwątpiłam czy chodzi o te na kominku :D
      skarpety kupiłam w Biedronce, za około 8 zł :)

      Usuń