Świąteczne dekoracje w domu.

09:26 Anna od inspiracji do realizacji 34 Comments

Dzień dobry!

Kochani witam Was w nowym roku! :)
Przy okazji pierwszego posta w 2014 życzę Wam pomyślności, szczęścia i spełnienia wszystkich noworocznych postanowień.
Oby ten rok był lepszy od poprzedniego :)


U nas jeszcze świątecznie choć przyznam się Wam, że marzy mi się już zmiana wystroju na bardziej wiosenny- to pewnie przez tą pogodę za oknem :)


Kraciasta pościel wspaniale wkomponowała się w świąteczny wystrój naszego M.
A wczoraj w końcu! postanowiliśmy, że pora uporządkować sypialnię :)


Czy wiecie, że....
Ścięte pędy świętej jemioły leczyły niemal wszystkie choroby, jednały pomyślność, włożone do wazonu lub podwieszone pod sufitem chroniły dom przed złymi mocami, zapobiegały pożarom, a już powstałe wygaszały. (Wikipedia)



Zawieszki z masy solnej nie doczekały się malowania ;)
Może w przyszłym roku.....



Nowy serwetnik to prezent od mojej znajomej Gosi, która mieszka w Norwegii. 
Miło jest dostać prezent prosto ze Skandynawii ;)


Wszystko co dobre szybko się kończy...  leniuchowanie się skończyło i muszę zabrać się do pracy. W weekend czekają mnie zajęcia w szkole... czeka też praca do napisania.... :(

Mam nadzieję, że wszystko pójdzie jak należy, bez zbędnych utrudnień ;)

Pozdrawiam Was gorąco!
Anna



34 komentarze:

  1. Uwielbiam kraciastą pościel :) Muszę się przyznać, że zakochałam się w Pani kominku, jest piękny, prosty a zarazem ciekawy w formie. Widziałam, już wiele kominków, ale ten najbardziej przypadł mi do gustu, z resztą ostatnio bardzo marzy mi się biała cegła w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i bardzo się cieszę, że kominek się podoba :)
      Ja też uwielbiam białą cegłę- mamy już jedną ścianę w jadalni a niebawem w kąciku do pracy też pojawi się cegiełka :)


      Tylko tutaj nie ma żadnej "Pani" :) Jestem Ania :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. raz jeszcze Aniu wszystkiego dobrego.
    piękne dekoracje. dziękuję za inspirację. w tym roku nasza choinka była obwieszona tylko własnoręcznymi ozdobami z masy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tobie również wszystkiego naj :)
      Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)

      Usuń
  3. A ja tak z innej beczki, zdradzisz jaką cegłę macie na jednej ścianie w jadalni (sklep, producent, cokolwiek;)? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurka, żebym to pamiętała :D
      spytam mojego Kamila i dam znać :)

      Usuń
    2. Dzięki! Czekam zatem na cynk, bo szukam czegoś co będzie naturalnie wyglądać, a Wasza ściana prezentuje się świetnie:)

      Usuń
  4. jak ładnie u Ciebie i widzę,że królują poduszki z Biedronki,ja kupiłam tylko dwie szare i bardzo żałuje,że nie wzięłam też czerwonych..
    powodzenia w realizacji weekendowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żałuję, że nie kupiłam tych szarych bo za rok mogłabym np. zmienić wystrój na szary :D
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Śliczny świąteczno zimowy look! I mi już się zachciało ostatnio bardziej wiosennych klimatów w mieszkaniu ale to rzeczywiście przez tą aurę za oknem-niby zima ale jakoś tak niezimowo ;[ Z resztą zauważyłam,że jak tak mam z każdą porą roku-wyczekuję jakiejś a jak się zacznie to mi się już chce kolejnej i związanych z nią dekoracji ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah też tak mam :) Choć sezon na "świąteczny look" bardzoooo mnie wciągnął :)
      Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

      Usuń
  6. Aniu, Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Co do sypialni to niecierpliwie czekam na posty w tym temacie, ciekawa jestem czy konsekwentnie bedzie ona w bieli i w szarosciach czy jednak wygra czerwień. Mam nadzieje że pojawi się post dotyczący kącikudo pracy.
    Pozdrawiam Sylwia i jeszcze raz życze wszystkiego dobrego, dużo nowych pomysłów i jeszcze wiecej radosci z ich realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja sama na nią czekam z niecierpliwością ale póki co jest postanowienie i plany :D A z realizacją bywa różnie ;)
      meble z pewnością białe a dodatki będą "sezonowe" :)
      Pozdrawiam Ania

      Usuń
  7. Aniu samych wspaniałości w nowym 2014 :))))))))))by wszytko zawsze układało sie po Twojej mysli :))) by spełniały się marzenia:)))

    i jeszcze jedno...pieknie jest u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu nie wiem który raz to piszę ale zakochałam się w Twoim kominku.Jest śliczny sam w sobie ale w wersji świątecznej wygląda obłędnie!!
    Serwetnik jest niepowtarzalny i trochę Ci go pozazdrościłam hihi :)))
    Buziaki i spełnienia wszystkich marzeń w tyn Nowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak Ci się podoba :)
      A serwetnik cieszy moje oko za każdym razem gdy na niego zerkam :)
      Buziaki i wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

      Usuń
  9. Śliczne zawieszki, ale serwetnik najbardziej wpadł mi w oko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to tak :
    - super zestawienia kolorów i wzorów
    - magiczny, świąteczny klimat
    - zawieszki nie pomalowane, ale takie są najpiękniejsze
    - no i przede wszystkim cudne poduchy !
    A ja mogę tak jeszcze długo i długo... ojej... czuć klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe.. zaczęłam czytać.. i myślę sobie a na końcu pewnie napisze, że jakoś całość nie gra :D uffffffff ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  11. Aniu, Twój kominek jest po prostu niesamowity, widzę aparat mieszkowy i chyba smienę? :) U mnie stoją na komodzie :)) owocnego pisania pracy! :) i wszystkiego NAJ NAJ NAJ w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tak mam kolejny stary aparat do kolekcji (przepadłam) a Smiena to prezent od Violi z bloga http://deqrante.blogspot.com/ :)

      Dzięki i wzajemnie :)

      Usuń
  12. Aniu powodzenia z pracą:)Napewno bedzie jak nalezy:)Ja dalej w poszukiwaniu pracy ale to długa historia:)Wnetrza twoje jak zawsze cudne:) fajnie miec takich znajomych co mysla i miłe upominki podarują:)Miłego dnia Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że wreszcie się wszystko ułoży :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Ja też marzę już o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam po przerwie ;) Od razu dziękuję za życzonka! :D

    Powodzenia i pozdrówka! :)
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Violu! :)
      Ja także dziękuję za kartkę! :)

      Usuń
  15. zawieszki w takiej surowej formie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wnętrza! żyrandol cudnej maści, można wiedziec skąd pochodzi?:) Miłego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pewnie, że można :)
      http://allegro.pl/lampa-zyrandol-abazur-6-salko-dowolna-tkanina-i3781963041.html

      Pozdrawiam, Ania

      Usuń