Kwiaty w domu. Róże.

18:20 Anna od inspiracji do realizacji 18 Comments

Dobry wieczór!

Kochani nie wiem jak Wy ale ja jestem bardzooooo zmęczona tym weekendem...
Na szczęście jutro mamy wolne! :)

Jakie macie plany?
Mój kalendarz pęka od pomysłów a ja nie mam kiedy ich zrealizować :(
Może jutro uda się zrobić coś kreatywnego....

Tymczasem kilka zdjęć z naszego M.
Spokojnie... choinka nadal stoi przy kominku a podusie w świąteczne wzory zdobią kanapę.





W przedpokoju "komoda niezgody" ;)
Dlaczego? Uwielbiana przez Kamila a przeze mnie.... zaakceptowana.
Nie jest moim ulubionym meblem i chętniej widziałabym ją w sypialni....
ale o tym innym razem :)

Miłego wieczoru!
Anna


PS. Powoli zmieniam szatę bloga na mniej świąteczną :) Nowy banerek i kilka nowych dodatków :)



18 komentarzy:

  1. Komoda na tych swoich cienkich nóżkach mnie tez przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu szczerze: jest pięknie zawsze u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zatem miłego odpoczynku jutro!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie...a komoda ? zapewne masz swoje powody by stanęła w sypialni bądź co bądź podoba mi się:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi nie leży... tzn. bardziej nie stoi w przedpokoju :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja również kolekcjonuję pomysły i zamierzam je powoli realizować zobaczymy jak pójdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie tak ładnie... trzymam kciuki za realizację pomysłów ;)

    zapraszam na ciasto mandarynkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      chętnie zajrzę do Ciebie i podpatrzę co pysznego przygotowałaś :)

      Usuń
  7. Aż zapragnęłam róż i wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dla Ciebie noworoczny prezent, wyróżnienie na moim blogu. Pozdrawiam i zapraszam do zabawy:)
    http://malafarmaaniki.blogspot.com/2014/01/wyroznienie_6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      w wolnej chwili odpowiem na wyróżnienie :)

      Usuń