Stara komoda w przedpokoju.

07:50 Anna 36 Comments



Dzień dobry :)
Bardzo wczoraj leniuchowaliście? Bo ja tak... Z  kreatywnego działania wyszło zero- czyt. nic :)
Za to pomysłów w głowie mam pełno.. wszystkie zapisywałam aby żaden nie umknął.

Co do planów, pomysłów.... po pierwsze przedpokój.
Powinien być wizytówką naszego M a póki co jest niedokończony ;)

Od początku remontu co chwilę się zmieniał, a to stało stare krzesło, wiklinowy kosz....
Na dzień dzisiejszy stoi w nim komoda, którą odnowił Kamil.
Ja mam co do niej mieszane uczucia ;) Wolałabym by stała w sypialni a nie tutaj.
Czas pokaże gdzie wyląduje "na stałe" :)

Powoli kompletuję też ramki z naszymi fotografiami i grafikami....
Mam nadzieję, że z czasem zapełnią całą ścianę.






Moje inspiracje..... Mam nadzieję, że kiedyś jednak konsola pojawi się w przedpokoju ;)

zdj. pinteret.com



Miłego dnia!
Anna


36 komentarzy:

  1. ojej jak ładnie u Ciebie! śliczna ta komoda i grafiki nad nią :))) bardzo mi się u Ciebie podoba:)
    pozdrawiam ciepło i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hol! A ta komoda jak dla mnie jest piękna:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu w pełni cię rozumiem. U mnie cały przedpokój zajmuje szafa typu komandor. Zostawiliśmy ją po poprzednich właścicielach z przyczyn praktycznych gdyż jest nas pięcioro. Jednak jest naszą codzienną zmorą w kolorze olchy blllleee. Marzę o lekkiej przestrzeni z konsolką retro i lustrem w ciekawej ramie.Natomiast twoja komódka mimo iż tobie nie do końca odpowiada jest śliczna i świetnie się prezentuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas mamy problem z miejscem do przechowywania :D Brakuje własnie takiej pojemnej szafy :)
      Dziękuję Klaudia i za chwilkę idę do Ciebie :D

      Usuń
  4. Śliczna komoda! I naprawdę fajnie wpisuje się w styl Waszego mieszkania :) konsola też wyglądałaby dobrze, szczególnie podoba mi się ta na ostatnim zdjęciu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się marzy taka prosta duża :)
      Dzięki śliczne!

      Usuń
  5. Aniu ślicznie jest u Ciebie :) tak jasno :)) komoda super i ściana do pisania bomba :)
    pozdrawiam ciepło
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. komódka jest śliczna :)
    ale konsola w przedpokoju jest jednak cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta komoda! Od razu wpadła mi w oko. Myślę, że i w sypialni wyglądałaby równie szałowo.
    A i ramki mi się podobają i ściana do pisania. Masz piękny przedpokój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie komoda jest świetna, chociąż bardzo zlewa się ze ścianą na zdjęciach.Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wina zdjęć :) na żywo ściany są szare a komoda biała wpadająca w krem ;) niestety brak okien i dobrego świata nie pozwala oddać kolorów.

      Usuń
  9. taka konsolka to też moje marzenie, ale akurat jako pomocnik do kuchni;) A Wasza komoda też pasuje, zawsze możecie ją przestawić i będzie coś nowego:D Galeryjka zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coraz częściej myślę by ją przestawić :) Pewnie kiedyś mi się to uda :D
      A galeryjka póki co malutka ale z czasem się powiększy :)

      Usuń
  10. A mnie się Twoja komoda w przedpokoju bardzo podoba i szczerze powiem,że nie rozumiem co się tak jej "uczepiłaś" ;P Postaw jakiegoś kwiatka i będzie miodzio :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no właśnie sama nie wiem.... jakoś nie zakochałam się w niej :D może z czasem przyjdzie uczucie ;)

      Usuń
  11. Konsole fajne, ale ta komoda też niczego sobie...galeria nad nią super;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Galeria świetna, poukładane idealnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. stylish :D
    choć taka konsola - biała z półką... mniam...

    nowa odsłona bloga bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ramki <3 jestem od nich uzależniona...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje wpisy. Pozwoliłam sobie na dodanie Twojego bloga do mojej listy najlepszych blogów o wystroju domu http://agregator-blogow-o-wystroju-domu.blogspot.com/. Dzięki temu, Ciebie też łatwiej znajdą inne osoby, szukające takich inspiracji :) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło :) Dziękuję za takie wyróżnienie!
      Pozdrawiam, Anna

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się ta komoda, postawiłabym na niej jeszcze lustro i jakąś lampkę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ma tam kontaktu więc lampka odpada :/ chyba nie mam pomysłu na tą komodę dlatego, że nie do końca mi się podoba :D
      Pozdrawiam, Anna

      Usuń
  17. Witaj Aniu.....zaglądam do Ciebie z każdym Twoim nowym postem ale nie zawsze zostawiam ślad...Komoda wygląda super w tym przedpokoju i jest biała z czarnymi uchwytami, moje ulubione połączenie :) Super rozmieściłaś też ramki z fotografiami i grafikami...fajny klimat powstał :) Ale skoro nie pasuje Ci ten wystrój do końca to na pewno coś zmienisz i też będzie ślicznie :) Na nadchodzący weekend życzę CI dużo leniuchowania, Basia:)

    OdpowiedzUsuń