20140116 czerń i biel wracają do salonu

07:55 Anna od inspiracji do realizacji 43 Comments



Dzień dobry!


Wracamy na salony ;) A raczej biel i czerń wracają!
Po dekoracjach świątecznych prawie nie ma już śladu (poza choinką, która stoi w kącie- rozebrana) ;)
Wciąż wierzymy, że na wiosnę przesadzimy ją do ogrodu :D

Wracając co salonu- pożegnaliśmy czerwień i znów zrobiło się bardzo spokojnie.
Czarno-białe poduchy w paski, z gwiazdką czy reniferem nadal bardzo nam się podobają i póki co nie zamierzamy ich zmieniać na bardziej kolorowe.

Może latem wprowadzę trochę ożywienia a tymczasem zostaniemy przy spokojnych barwach.





W naszym M królują storczyki a  wyjątkowo wiosną pojawiają się moje ukochane kwiaty- hiacynty i żonkile. 



Renifer wyjątkowy- bo pierwszy jakiego namalowałam- na wyjątkowym miejscu- Ludwiku.



Na kominku rośnie kolekcja starych aparatów- powoli myślę nad specjalną półką dla nich ale to jeszcze odległe plany ;)


 Jak tylko uporamy się z egzaminami zabieramy się za wprowadzenie kilku "NOWOŚCI" do salonu i jadalni.
Małe zmiany ale już nie mogę się ich doczekać ;)







Pozdrawiam Kochani!
Anna



43 komentarze:

  1. ale ładnie...:)cudny masz ten stolik! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wraca i prezentuje się całkiem nieźle ;-). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć ja lubie odrobinę koloru w mieszkaniu, bardzo podobają mi się Twoje ujecia z salonu.
    W samych aparatach zakochałam się!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrobina koloru jest fajna, u nas zazwyczaj jako dodatek, np. kwiaty w wazonie :)
      a w aparatach ja też jestem zakochana :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Aniu nam znajomy ogrodnik polecil wkopac choinke zaraz po rozebraniu i zabezpieczyc kora, nie czekamy do wiosny! Mam nadzieję że się przyjmie :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak w to zimno? O kurka :D
      Ale jak mus to mus ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię Twoje szarości, a jeszcze ten renifer na ludwiku:) Stolik rewelacja!!! Ile miejsca na kawę, dekoracje, ciasta itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stolik faktycznie bardzo praktyczny :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. fotel... poduszki... mogę ukraść?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! :)
      mam jeszcze jedną poduszkę z reniferem gdybyś była zainteresowana :)

      Usuń
  7. Jak zwykle jestem absolutnie zakochana w Twoim fotelu :) U mnie póki co jeszcze świątecznie - no nie mogę się z tym rozstać :D
    zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nam tez było ciężko pozbywać się dekoracji świątecznych ale jak wróciły nasze czernie i biele to znów nam się podoba :D

      Usuń
  8. Pięknie :) fotel po przemianie wygląda rewelacyjnie, wręcz luksusowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jak ładnie u Was:) i ten stolik, świetny pomysł i rewelacyjnie wygląda:)
    Pozdrawiam
    Patrycja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, salon zachwyca. Na fb pokazywałaś zdjecie lodówki w karonie, doczeka sie ona premiery na blogu? Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie zapomniałam ją pokazać przy okazji posta o kuchni :D
      Będzie jeszcze okazja :D

      Usuń
  11. Pięknie wygląda Twój kącik fotograficzny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne macie to meiszkanko - kominek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie:) Nic tylko płożyć się na kanapie i podziwiać... Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda wasz salon w odcieniach b&w,niezastąpione połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest to idealne połączenie kolorystyczne :)

      Usuń
  15. To tak jak u mnie, na prawo storczyk, na lewo storczyk, dookoła pełno storczyków i jakos nie umiem sie opanowac przed kupnem kolejnego ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeslicznie....kolorystyka jak najbardziej uwielbiana i przez mnie;))
    Poduchy malowane cudne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie u Ciebie jest :))) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny macie salon. stolik rewelacja. piękne poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się u Ciebie podoba :) a masz jakiś pomysł na ściany??u mnie są tak samo gołe i narazie myślę,jak je zagospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły są ale z realizacją gorzej :(
      Grafiki, obrazy, domowa galeria, półki, lustro......

      Usuń
  20. Świetna sofa, o takiej marzę, ale marzenie spełni się tylko połowicznie, niedługo przyjedzie zamówiona, ale o połowę krótsza niż Wasza :)
    Stolik też oryginalny!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chciałabym dwie krótsze :D ale ta jest rewelacyjna ze względu na wygodę i rozmiar- wszyscy goście mają miejsce :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Witaj Anno ! Zdradzisz mi jak nazywa się twoja podłoga , jutro idę po podłogę i byłabym wdzięczna jakbyś zerknęła tutaj http://www.komfort.pl/panele-2/str-1 i powiedziała mi jaka najbardziej przypomina tą twoją, bo własnie o taki efekt mi chodzi , bede wdzieczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń