Urodzinowooooo i małe CANDY :)

11:13 Anna od inspiracji do realizacji 65 Comments





Dzień dobry Kochani!


W związku z tym, że K obchodzi dziś swoje urodziny  chciałabym mu z tego miejsca życzyć ( i mam nadzieję, że dołączycie do życzeń):

zdrowia, spełnienia marzeń w życiu prywatnym, pomyślnych wiatrów w życiu zawodowym. 
Wszystkiego najlepszego! :)




 Nie mogę oprzeć się wiosennym kwiatom. Co jeden przekwitnie to kupuję nowy :)
Uwielbiam je! :)


Litera powędrowała z kominka pod ścianę (nie za karę ot tak bo fajnie tam wygląda ;) ).



Ohh tutaj jeszcze litera na dawnym miejscu :) Zbieranie korków od wina coś nam słabo idzie- ale to chyba dobrze? Tzn., że mało pijemy ;D


Na ostatnim zdjęciu nasza ostatnia zdobycz- drewniany stoliczek, który po przemalowaniu stanie obok Ludwika.


________________________________________________________________


Kochani mam także dla Was drobny upominek :)

Wieszaczek, zawieszkę i perfumy do domu.
Taki drobiazg ale mam nadzieję, że sprawi komuś z Was przyjemność :)




Co zrobić by wziąć udział w CANDY?

1. Zostań obserwatorem bloga o ile nim jeszcze nie jesteś (sprawi mi to ogromną radość) lub polub fanpage Od inspiracji do realizacji na facebooku (TUTAJ) i zostaw komentarz pod zdjęciem CANDY

2. Zostaw komentarz pod tym postem z imieniem i adresem mailowym

3. udostępnij na swoim blogu banerek (jedno z powyższych zdjęć) z linkiem do mojego bloga





Ściskam mocno i czekam z niecierpliwością na chętnych :)

Pozdrawiam, Anna


65 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tym zbieraniem korków :) zakorkujecie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. litera jest super tak jak i Wasza fotogaleria a do zabawy oczywiście się zgłaszam a baner ląduje na blogu :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójka to moja szczęśliwa cyfra, to może się uda :)) jeśli się załapię na trzeci komentarz :)) Wszystkiego dobrego i Naj dla ukochanego :))) zdrówka jak najwięcej i wiatrów i pomyślnych i w dobrą stronę :) i oczywiście się zapisuję na candy :)))))
    buziaki weekendowo i urodzinowe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się załapałaś :) Jesteś trzecia- powodzenia! :)
      Dziękuję w imieniu Kamila :*
      Pozdrawiamy gorąco :)

      Usuń
  4. To ja się dołączam do Twoich życzeń, bo kto najlepiej wie czego życzyć mężowi jak nie żona :)
    Bardzo chętnie zapiszę się do candy :) mail: anulkakor3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh jako przyszła żona mam nadzieję ;) hihih :)
      Dziękujemy :)

      Usuń
  5. Sto lat sto lat! Spełnienia marzeń dla solenizanta:-)
    Fajne migawki z mieszkania, jak zawsze zresztą:-)
    Na candy chętnie się zapisuje ale obecnie nie jestem w stanie podlinkować zdjęcia. Laptop w naprawie a na tablecie nie da się...albo ja nie umiem haha
    Udostępnie na fb :-)
    Pozdrawiam i udanego weekendu
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) nie ma sprawy, na fb jesteś więc wszystko gra :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  6. dołaczam do zabawy)

    Sto lat dla solenizanta!

    deliratio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się dołączam! Przy okazji chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia - zdrowia, szczęścia i słodyczy:) negatyfffka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj naj dla solenizanta.
    My też zbieramy korki od wina i muszę Ci przyznać że też kiepsko nam to wychodzi.
    Chętnie ustawiam się w kolejce za tymi cudeńkami.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że się dołączam i do życzeń i zabawy.
    wszystkiego najlepszego dla jubilata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiat prezentuje się bardzo fajnie, a litera A jest mega rewelacyjna, ogólnie świetnie prezentuje się Wasze wnętrze w tym klimacie biało czarnym,
    Najlepszego dla solenizanta, Pozdrawiam i zapraszam: http://littlehomeinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Was obojga! Śliczny składany stoliczek, też na taki choruję:) Po przemalowaniu na pewno będzie wyglądał genialnie! Z wielką ochotą przyłączam się do zabawy! Wieszaczków nigdy za wiele (zwłaszcza takich ślicznych:) Uściski - Kasia http://moj-swiata-kat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już spełniłam wszystkie warunki i z chęcią wezmę udział w zabawie:) oczywiście również dołączam się do życzeń
    przede wszystkim zdrówka i spełnienia wszystkich marzeń! sto lat:):)
    Pozdrawiam
    Patrycha

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem i ja się ustawie w kolejce, a Twojemu ukochanemu życzę samych słodkich chwil u Twego boku :) Magda wbiegupisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj obserwatorką to ja jestem już jakiś czas :) dlatego pozwole sobie wystartować w tej zabawie. To co mi się u Was najbardziej podoba to zdjęcia, szczególnie te tytułowe a już te bożonarodzeniowe - re we la cy jjj ne poprostu, idealnie oddawały magie świąt. Dużo zdrowia dla Męża Wodnika :) Banerek na: colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za życzenia dziękuję w imieniu mojego narzeczonego ;)
      I ślicznie dziękuję za miłe słowa dot zdjęć- bardzo mi miło :)

      Usuń
  15. do zabawy przyłączam i ja:) oczywiście wszystkiego naj dla jubilata!
    pozdrawiam Gosia
    margow3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Solenizanta najlepsze życzenia:) wkradł się błąd językowy:)hihi
      pzdr

      Usuń
  16. Ja też się zgłaszam i dla Solenizanta najlepsze życzenia przesyłam!
    Magda, simplyabouthome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się:-)
    Najlepsze życzenia:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta. Zapisuję się w kolejce, wieszaczek i zawieszka bardzo ładniuchne :) - Kasia, mackiewicz.kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak przypadkiem trafiłam do Twojego bloga a tu candy. Zapisuję się i ja, bo taki wieszaczek bardzo mi się marzy
    e-mail zapiecek.art13@o2.pl
    baner na blogu http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że tutaj trafiłaś :)

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta z okazji urodzin! Chętnie wezmę udział w zabawie i zapraszam do mnie na rocznicowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne cukierki :) Bardzo chetnie ustawie sie po nie w kolejce
    Paulina
    http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/
    chwilatylkodlasiebie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również ustawię się w kolejce w candy:)
    Aniu, jak zwykle, pięknie masz w mieszkanku.
    Nie wiem, czy Solenizant jeszcze życzenia przyjmuje, jeśli tak, to wszystkiego nejlepszego:)
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rozdanie, a blog podoba mi się bardzo również :)
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbrak) ]
    lubię fanpage Od inspiracji do realizacji na facebooku jako: Amelia JA
    Mój e-mail: vesp007er@o2.pl
    Banerek tu: http://osobliwe.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anna
    11lip85@gmail.com
    http://aniunitka.tumblr.com/post/75160936182/biore-udzial-i-was-rowniez-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zupełnie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i już czwartą godzinę siedzę i podziwiam. Masę inspiracji znalazłam. A i przy okazji ustawię się w kolejce:) asiagoralska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja tak po cichutku ustawiam sie w kolejce i wracam do przegladania bloga :D pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i przy okazji zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam:-)
    baner kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pierwszy raz,i zostaje na dłużej. Bardzo chetnie sie zapisuje na candy,pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś :)
      pozdrawiam, anna

      Usuń
  29. z lekkim poślizgiem, ale dołączam się do życzeń i do obserwatorów ;)
    świetne nagrody, zwłaszcza wieszaczek ;)
    banerek w zakładce cukierasy, pozdrowionka, asia

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy solenizant odstał już kiedyś tyle życzeń od kobiet w swoje urodziny ? :)
    Baner znajdziesz u mnie na blogu: http://recyklinghandmade.blogspot.com/
    Bardzo ciekawe candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdarzyło się to pierwszy raz :D ohh oby mu się nie poprzewracało w głowie od tych wszystkich damskich życzeń :D

      Usuń
  31. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję jako: Magda Wrona
    e-mail: megi1011@op.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ mój adres dziob81@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przygarnę tego anioła :)
    KRÓFKA krofkaem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja też się z chęcią zgłoszę :)
    Alicja, alicja.gruca@op.pl
    Banerek: http://alice-machine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, przy okazji zapraszam do mnie na małe candy, pozdrawiam:-)
    Ania, lyna_a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie się przyłączę do życzeń i do zabawy. Zapraszam na moje skromne candy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu chętnie przyjme piękne prezenciki :)
    monika.wojtaszek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesli zdazylam, to chetnie sie dopisuje:))))*

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się przyłączam :)
    Ewelina 77anilewe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję sie oczywiście :)
    wszystkiego NAJ dla Ukochanego :))

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń