DIY: drewniana podkładka pod kubek.

16:27 Anna od inspiracji do realizacji 48 Comments




Dzień dobry :)

Albo i nie... znów się rozchorowałam :( Za każdym razem gdy jestem osłabiona fizycznie (psychicznie w sumie też) dopada mnie przeziębienie.
I jeszcze te deszczowe pogody zrobiły swoje.

Na deszczowe dni najlepsze są wszelkiego rodzaju robótki ręczne ;) 
Ja oczywiście dziś nie mam sił na jakąkolwiek pracę twórczą ale pokażę Wam co powstało jakiś czas temu.

Korzystając z okazji i możliwości wypożyczenia kilku sprzętów zmajstrowałam drewniane litery i "dymek" z jednym z moich ulubionych haseł.


IT'S THE LITTLE THINGS THAT MAKE LIFE BIG



Zaczęłam od wycięcia kształtu w desce. Następnie  wygładziłam całość szlifierką.
Część pokryłam  farbą w kolorze cappucino i po przeschnięciu nakleiłam litery.


Całość pomalowałam farbą w kolorze waniliowym i po wyschnięciu odkleiłam litery i delikatnie jeszcze raz zeszlifowałam brzegi tak by zedrzeć waniliową farbę.
Przy okazji polecę Wam (i nie jest to reklama ani sponsorowany post :D ) emalię akrylową Śnieżki- jest ekstra, nie śmierdzi jak inne farby! :)


Całość pokryłam bezbarwnym sprayem.


Drewniany dymek może być wolno stojącą dekoracją lub podkładką pod talerz czy kubek :)






Kochani na koniec choć powinnam to zrobić na początku...
Bardzooooooo dziękuję za wszystkie komentarze pod postem o nowej odsłonie naszego salonu :)
Jest nam bardzo miło, że podzielacie nasze zdanie, iż teraz jest jeszcze piękniej ;)

Gorąco pozdrawiam, 
Anna




48 komentarzy:

  1. Taka podstawka to super kreatywny pomysł, bardzo mi się podoba.
    Duzo siły i zdrowia życzę Aniu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jestem pod ogromnym wrażeniem :) Za każdym razem zaskakujesz pomysłami i przede wszystkim zdolnościami, ja myślę, że to niełatwo zrobić taką podstawkę - wyszła pięknie :))) Zdrowiej, wsuwaj witaminki najlepiej naturalne, wygrzewaj się i nabieraj sił. Oczywiście polecam miód nawłociowy i gryczany na zmianę :) wzmacnia bardzo. Serdecznie Cię pozdrawiam i równie serdecznie zapraszam na Candy do mnie :) Uściski!!! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, miód gryczany, mąka z łuski gryki, witaminki i wszelkiego rodzaju naturalne wspomagacze :D
      Dzięki Magda :)

      Usuń
    2. Zalej sobie na co najmniej 4 godziny przed wypiciem (a najlepiej 8) łyżkę miodu letnią wodą. Wtedy zwiększa się przyswajalność tych dobrodziejstw, jakie ma miód. Dziękuję za udział w naszym Candy :))) Zdrowiej szybciutko!

      Usuń
    3. O dzięki za dobrą radę :)
      Muszę wypróbować bo rozłożyło mnie na łopatki.

      Usuń
  3. Uwielbiam hand-mady :-) Pomysł i wykonanie mistrzowskie !
    Jestem pod wrażeniem..
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysłowe,fajnie wykonane:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to Ci wyszło i kolorki też super

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, ale ślicznie wyszło!
    Zdrowiej, wzmacniaj się i ciesz się wiosenka!

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję obym szybko wróciła do zdrowia bo masa pomysłów czeka na realizację :)

      Usuń
  7. Fajny ten dymek i hasło na nim!
    Zdrówka życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny ten dymek :) Też taki chcę ;)
    Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ujęcie z kubkiem i poduszkami prezentuj się rewlacyjnie :) inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  10. To dużo zdrowia i sił życzę! :-)
    Patrząc na Twoje wyczyny, aż ręce świerzbią, żeby wypróbować pracę z wyrzynarką...ale...boję się, ze sobie paluchy poucinam ;-)
    Pomysł na dymek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł:) a salon cudny:) rewelacyjna metamorfoza:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie Ci to wyszło!!! suuuuper deseczka do wszystkiego. proste, a jakie efektowne

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu! Chmurka jet absolutnie w moim stylu. Ja też lubię wycinać w drewnie takie gadżety. Życzę zdrówka i pogody ducha, aby już nic Cię nie łapało. Przesyłam Ci trochę pozytywnej energii, bo u mnie w nadmiarze w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu chętnie przyjmę każdą ilość tej dobrej energii bo u mnie od jakiegoś czasu jej brakuje.
      Ślicznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  14. Super pomysł z tą chmurką! lubię takie optymistyczne akcenty we wnętrzach, bo to one dodają charakteru :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. praca w drewnie zawsze robi na mnie wrażenie! Wow!
    świetnie wyszła tabliczka, a w formie tacy podoba mi się najbardziej :))))
    i jest z moim ulubionych hasłem :)))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy już dwie :) To także jedno z moich ulubionych haseł :)
      Dzięki

      Usuń
  16. Aniu Ty to jednak masz zdolne łapki i głowe pełną świetnych pomysłów:-)
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj głowa pełna pomysłów.. czasem z realizacją gorzej :D
      Dzięki Karolina :)

      Usuń
  17. Super pomysł z tym dymkiem :) Uwielbiam prace w drewnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Ci to wyszło! Zdrówka życzę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. takie pomysły i cuda to tylko u Ciebie ... pozdrawiam i wracaj szybko do zdrowia ... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyszedł ten dymek, podoba mi się jego uniwersalne zastosowanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej Aniu ten dymek jest prześliczny! wspaniała podstawka, coś niesamowitego! :))) podoba mi się jego grubość , napis i ta farba tak delikatnie rozprowadzona po drewnie :) no cudo!
    wspaniałego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbę nakładałam delikatnie gąbką stąd brak smug :)
      Dzięki Aniu :)

      Usuń
  22. Nie no, decha rewelacja. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń