Sypialnia. Róże.

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 48 Comments





Dzień dobry :)

Kochani dziś zdradzę kilka szczegółów z naszej sypialni.. ale spokojnie chodzi o jej wystrój a nie tajemnice naszej alkowy ;)

Część z Was miała już możliwość podejrzenia co dzieje się w sypialni na Instagramie czy Facebooku.
Dla tych, którzy jeszcze nie widzieli mała zapowiedź...




Sypialnia będzie bardziej romantyczna niż reszta mieszkania. Tak nas jakoś wzięło na kolory.
Chcieliśmy by sypialnia była przytulna... mam nadzieję, że uda nam się stworzyć ciepłe i miłe miejsce sprzyjające odpoczynkowi.

W sypialni pojawi się sporo rzeczy z Ikea... jakoś nie umiem wejść do tego sklepu po jedną rzecz :D
Gdy ostatnio wybraliśmy się po kanapy wróciliśmy z kilkoma dodatkami do sypialni- narzutą, roletami, firanami.
Brakuje jeszcze wykończenia listwami, stolików nocnych i  toaletki- mojego marzenia, które na pewno kiedyś się spełni.



Myślicie, że będzie ładnie? :)



Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu,
Anna




48 komentarzy:

  1. Zapowiada się cudownie!!!!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko BARDZO mi się podoba! :) Masz ten sam gust :)
    Miłego weekendu Aneczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie pięknie! Czekam na całość :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna zapowiedź, a gdzie można zakupić takie boskie zasłony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro :) niestety sprzedający nie jest godny polecenia :/ długi czas wysyłki mimio zamówienia kurierem, przysłał nie ten kolor poszewki co zamówiłam, brak odpowiedzi na maile :/

      Usuń
    2. uuu, szkoda:( to chyba lepiej nie ryzykować

      Usuń
  5. Bardzo romantycznie Aniu, mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie bardzo pięknie! Lubię takie klimaty i cieszę się, że w razie wolnego czasu mogę sobie wszystko uszyć. Yyy, no właśnie, co to jest właściwie wolny czas??? :) Ikeę uwielbiam, i zawsze muszę mieć jakiś gadżet jeśli już tam jestem. Na lampiony się czaję, takie nowe, różowe, bo wielki biały juz mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to takiego wolny czas :D zawsze wymyślam sobie jakąś "robotę" :D

      Usuń
  7. Przepieknie :-) Juz sie nie moge doczekac zdjec calosci :-) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantyczna sypialnia jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba wszystko poza zasłonami ale to wynika z tego,że nie lubię takich kwiaciastych ;P
    Buziaki

    P.S A jak się sprawuje ta roleta z ikea,nie jest za ciemno? Pytam bo chcę kupić córce do pokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie przepadałam a teraz jakoś zaczęły mi się podobać :)
      Roleta spoko, za dnia jest podniesiona i wpada mnóstwo światła a na noc opuszczamy na dół ale nie zaciemnia zupełnie :)

      Usuń
  10. Romantyzm przeplatany z przytulnością:) Nie do końca jestem przekonana co do koloru ścian, ale może jak pokażesz całość będzie on mi bardziej współgrał do reszty. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całość wygląda fajnie- tak nam się wydaje :)
      niebawem będzie więcej...

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się zasłony i reszta dodatków. Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sypialnia,a taka toaletka mi sie marzy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbyt dziewczyńsko jak na mój gust :D Ale pewnie będzie przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie masz rację ale czego się nie robi z miłości :) mój narzeczony pozwolił mi na romantyczną sypialnię bo wiedział, że zawsze o takiej marzyłam :)

      Usuń
  14. Strasznie podoba mi się to łóżko z ikeii, cudna szafa :) uwielbiam gzymsy :D będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, pięknie i romantycznie! Ciekawe, czy mój mąż by przystał na taki kobiecy wystrój w sypialni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tego już nie wiem :D mój przystał na te kwiatki :)

      Usuń
  16. ładnie? aniu będzie cudnie już nie mogę doczekać się na foki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy będzie ładnie? Już jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie napewno ładnie:) romantyzm w sypialni dobrze służy;) również gdzieś tam marzy mi się sypialnia w pastelowe, słodki róże:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mówią? ;) ohh w takiej sypialni jest bardzo przytulnie i romantycznie więc z pewnością nie chce się z niej wychodzić :D

      Usuń
  19. Ale będzie pięknie....nie mogę się już doczekać efektu końcowego :) Aniu, też mam w planach zakupić taki sam materiał na zasłony do salony.....ale jeszcze się zastanawiam.....:) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wygląda na żywo. Jedyne co mnie powstrzymuje przed zawieszeniem kwiecistych zasłon w salonie to dodatki, które musiałby być stonowane a wiadomo, że fajnie czasem zmienić np poduszki na świąteczne, we wzory, itp.

      Usuń
  20. Piękne zasłony :) Ja jestem już szczęśliwą posiadaczką toaletki Hemnes i muszę przyznać, że nie wiem jak ja wcześniej bez niej funkcjonowałam ;)
    Czekam na szersze kadry z sypialni ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. znam z insta i bardzo lubię. jest zupełnie inna. taka świeża i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przytulnie się zapowiada. Ja też mam słabość do Ikei, łóżko mam identyczne i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się cudna romantyczna sypialnia.

    OdpowiedzUsuń