Moja pierwsza książka Tildy :)

14:05 Anna od inspiracji do realizacji 28 Comments



Cześć Kochani!

Dziś chcę się pochwalić jednym z moich urodzinowych prezentów!! :)
Chodzi oczywiście o książkę "Tilda's Summer Ideas"

Od dawna marzyłam by mieć całą kolekcję książek-poradników Tone Finnanger i właśnie zaczęłam je zbierać :)

Książka autorstwa Tone zawiera piękne zdjęcia i mnóstwo inspiracji z instruktażem jak je wykonać. Od ślicznych laleczek po rzeczy codziennego użytku.

Nie mam pojęcia kiedy znajdę czas na wykonanie czegokolwiek z tej książki ale już nie mogę się doczekać :D




Od razu podaję Wam link do użytkownika allegro, u którego ją zamówiłam- TUTAJ
gdyż często pytacie o sklepy, w których dokonuję zakupów :)




Książka sama w sobie jest tak śliczna, że nie mogę przestać jej przeglądać :)



MIŁEGO DNIA,
Anna




28 komentarzy:

  1. nic tylko życzyć powodzenia! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz posypię się materiałowe laleczki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się umieć tworzyć takie cuda! Życzę Ci kochana powodzenia i trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby tylko maszyna do szycia nie była potrzebna do tych DIY...

    OdpowiedzUsuń
  5. No to teraz tylko czekać aż nam coś stworzonego przez Ciebie pokażesz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu zatem czekamy na jakiś piękny projekt wykonany Twoimi zdolnymi rękami:))))))))))))))))))))))0 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tildowe lale a książki są bajeczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tę książkę upolowaną ze dwa lata temu na stoisku z tanią książką, a ostatnio pokazywałam mojego uszytego anioła z okładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tanią książką mówisz? :)
      niestety ich ceny w Polsce wciąż mnie odstraszają :D

      Usuń
  9. Fajna ksiązka,pełna nowych wyzwań:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam już 3 książki tej autorki i tak jak Ty uwielbiam je przeglądać :) - kilka rzeczy udało mi się też uszyć.
    Trzymam kciuki za proces twórczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, to trzymam kciuki, abyś czas znalazła na te cuda, bo z Twoimi zdolnościami, będą piękne :)) Książka, jak widzę bardzo inspirująca :) Buziaki i dobrego dnia :)))) Pełnego energii!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda! :*
      Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć coś chociażby w połowie tak pięknego jak w tej książce :D

      Usuń
  12. nieźle jestem stuknięta - myślałam, zerkając na fb, że to ty wydałaś książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam książkę Tildy, ale bożonarodzeniową. Muszę skusić się na następne :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożonarodzeniowa też mnie kusi :)
      Uszyłaś już coś?

      Usuń