DIY: wielkanocne wianki z mchu i dekoracyjnych jajeczek.

07:30 Anna 55 Comments







Wielkanoc już niedługo! 

W związku z tym musimy wziąć się do działania i wprowadzić w życie wszystkie albo choć część pomysłów na dekoracje domu.

Pierwszą dekoracją jaka powita Waszych gości już od progu będzie wianek na drzwiach
Ceny takich wianków mogą przyprawić o zawrót głowy dlatego i tym razem polecam Wam zrobić go samodzielnie!

Do wykonania wianka niezbędne będą: 

obręcz z mchu, którą kupicie w hurtowniach florystycznych lub kwiaciarniach, 
plastikowe jajka, 
kilka gałązek, 
piórka, 
klej na gorąco, 
sznurek lub wstążka 
i oczywiście odrobina wyobraźni i chęci do działania.


W pierwszej kolejności proponuję przygotować gniazdo z gałęzi, w tym celu zwijamy kilka gałązek tworząc okręgi a na końcach je sklejamy klejem na gorąco.

Gotowe gniazdo umieszczamy na wianku ponownie wykorzystując klej na gorąco (ja dodałam dwie szpilki by mieć pewność, że gniazdo nie spadanie).

Do gniazda wkładamy jajka, piórka- co dusza zapragnie.

U góry wianka wiążemy sznurek lub wstążkę by móc zawiesić go na drzwiach czy klamce.


Prawda, że proste? Jak zwykle ;)



















MIŁEGO DNIA!
Anna


55 komentarzy:

  1. Piękny wianek :) Ja też się przymierzam do zrobienia kilku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach taką hurtownię odwiedzić i zakupić wianki z mchu, ale nie zdążę przed Wielkanocą. Mam nadzieje, że przygotujesz też jakies pomysły na wianki niekoniecznie tematyczne, ale bardziej uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dawno nie byłam ale boję się, że jak tam wejdę to zostawię majątek :D
      mam w planach wianki na lato... tylko nie mam kiedy ich zrobić :D

      Usuń
  3. Przepiękny!!! Takie naturalne i minimalistyczne są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne :) no przepiękne i ta zieleń :D cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wianuszki! w prostocie siła :)
    no i oczywiście fajny, wiosenny banerek :)
    Pzdr! Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pieknie wyszło, skromnie lecz bardzo dekoracyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Marysia - pięknie wyszło- klasa sama w sobie Kochana:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, a ja miałam tyle pomysłów i zupełnie nie mogę się ze wszystkim obrobić. Jestem taka nieogarnięta w tym roku, że aż wstyd. Wianek piękny. Kocham takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest tak samo :( brak czasu na realizację pomysłów :/

      Usuń
  9. Gratuluję wygrałaś w Candy http://edipassioneblog.blogspot.com/2014/04/losowanie.html#comment-form
    Proszę o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę od tygodnia czytam twojego bloga i nagle stałam się nałogową czytelniczką. Kiedy jestem na blogger to muszę wejść na twojego bloga, bo jeśli nie, to nie jestem sobą. Naprawdę dziękuje że założyłaś tego bloga :)
    Ps. Postanowiłam że zrobię sobie taki :)
    KLIK- MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Kochana ale fajnie czyta się takie komentarze :)
      Wpadaj kiedy tylko zechcesz :)

      Usuń
  11. Śliczny wianek :) właśnie tworzę podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tak patrzę na ten Twój wianek to 2 edycję wiankowego wyzwania mam ochotę przeprowadzić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek piękny, prosty i oryginalny, prezentuje się niezwykle ciekawie:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatny i ładny i rzeczywiscie, nietrudny do wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianek jest piękny!
    Ja też wkrótce biorę się za robienie wielkanocnego wianuszka :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Aniu, czy możesz podpowiedzieć gdzie w Kaliszu są fajne hurtownie florystyczne?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie niestety tylko w Russewie.
      W Kaliszu czasem korzystam z Art-flory na Częstochowskiej ale niestety ich ceny są czasem większe niż w sklepach czy kwiaciarniach :/

      Usuń
    2. Ok, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  17. Wianki wyszły Ci pięknie! Ja w tym roku nic nie zrobiłam,nawet porządków :(
    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  18. wowwwwwwwwwwwwwwwww wyszly cudownie...w ogole podoba mi sie tytul Towjego bloga:)i caly Twoj blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)
      Cieszę się, że tu trafiłaś :)
      ja zaglądam do Ciebie już od pewnego czasu :)

      Usuń
  19. wszystko takieee piękne i każdy post, nie wiem który skomentować! tak wiosennie!

    pozdrawiam wesołych świąt czekam na kolejne posty
    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentuj ile chcesz :D
      Dzięki śliczne za życzenia :)
      Również życzę wesołych świąt :)

      Usuń
  20. szukajac inspiracji wielkanocnych w necie natrafiłam na Twój blog i powiem tak jest super

    OdpowiedzUsuń