Wełniana poduszka pieniek.

08:00 Anna 33 Comments



Dzień dobry Kochani :)


To, że jestem maniaczką poduszek już wiecie więc nie mogłam się oprzeć uroczej podusi w kształcie pieńka :D
Mało tego oprócz tej zamówiłam u znajomej już kolejne.... z myślą o balkonie :D
Ale o tym innym razem...

Dziś kilka zdjęć nowej poduszki, którą zamówiłam z myślą o mojej siostrzenicy.
Mam nadzieję, że niebawem przeprowadzi się do swojego nowego domu gdzie będzie miała piękny pokój.
Podusia wyszła spod rąk bardzo zdolnej Lady Stump, zajrzyjcie na jej bloga i zobaczcie jakie cuda tworzy :)

Podusia jest bardzo milutka, lekka i jak sami widzicie piękna!! :)











Musiałam ją przetestować :D W końcu mam jedną ukochaną siostrzenicę i nie mogłabym dać jej niewygodnej poduszki ;)



Podusię możecie zamówić na stronie mybaze.com 



MIŁEGO DNIA,
ANNA

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. tak właśnie myślę :) skusiła mnie jej niecodzienna forma :D

      Usuń
  2. Ale urocza ta podusia :) Siostrzenica na bank będzie zadowolona! Ja bym była :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczka uwielbia wszystko co dostaje od swojej cioci :)
      A gdy robię coś nowego, np. wianki wielkanocne to ona też życzy sobie jeden dla niej :D Więc wszystko robię w minimum dwóch egzemplarzach :D

      Usuń
  3. Aniu... świetna jest... milusia i pewnie bardzo wygodna... wyobrażam ją sobie zimą w moim domku, dodałaby przytulności. Pozdrawiam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo milutka i wygodna :)
      Tobie również dobrego dnia :)

      Usuń
  4. Ale fajna,skojarzyła mi się z takim otulaczem na ręce w zimowy czas :))))
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha fajna! a To z boku to co to ma być? Jakaś huba drzewna? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przefajna,ale super prezent zrobiłaś siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie dostała :D na razie sesja zdjęciowa była ;)

      Usuń
  7. Świetna poducha... ale jak patrzę ten nosek to normalnie nie umiem powstrzymać się od śmiechu;P mam bardzo dziwne myśli hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, czego to ludzie nie wymyślą ;) Pomysł fantastyczny, niezwykle oryginalny i zapadający w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusia bardzo fajna i nietypowa - nigdy jeszcze takiej nie widziałam :) mięciutka musi być chyba :)))) buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz się z nią spotkałam i od razu mnie zachwyciła :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same miłe komentarze bo podusia pierwsza klasa!
      Cudnaaaaa :)

      Usuń
    2. Miło jest czytać tyle pozytywnych opini o swoim "dziecku" ;) bo to jedna z pierwszych moich poduszek pieńków ;)

      Usuń
    3. To tym bardziej gratuluję :)
      Zwykle te pierwsze projekty są niedopracowane a tutaj mistrzostwo :)

      Usuń
  11. świetna jest ta poducha i zabawna, od razu uśmiech mi się na twarzy pojawia! ;-))))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chciałoby się przytulic :) :)

    OdpowiedzUsuń