Dekoracje wielkanocne.

15:12 Anna 42 Comments





Dzień dobry,
Kochani  jeszcze raz życzę Wam zdrowych i pogodnych świąt i przesyłam kilka zdjęć z naszego M.





Pszenica zasiana kilka dni temu wyrosła w sam raz! :)
Zajączkowi bardzo się podoba ta "zielona trawka".


Nie mogło zabraknąć też moich ulubionych żonkili.



W jadalni bardzo skromie a to dlatego, że święta spędzamy u rodziców :)






Wydmuszki okleiłam serwetką, metodą podpatrzoną na FB u Ahojhome.pl
Serwetka + białko + wydmuszka :D
Moje są może niedopracowane ale robiłam je w minutę przed pracą więc wybaczcie :D



SPOKOJNYCH ŚWIĄT raz jeszcze, 
Anna


42 komentarze:

  1. Piękne dekoracje!
    Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam takie pisanki, ale zapomniałam o tym sposobie :) Za rok zrobię ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz się spotkałam z tym patentem i jestem zachwycona :)

      Usuń
  3. a mnie urzekła trawka przed kominkiem i kicający obok zajączek :) efekt super!
    Wesołego Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne święta :)
    Wesołego Jajka życzę :)
    i zapraszam na przeraźliwie słodkiego mazurka, na ostatnią chwilę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych Świąt Aniu:) a jajeczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielono mi :) Pszeniczka pięknie wyrosła, czegóż chcieć więcej :) Rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i jeszcze raz wesołych świąt :)

      Usuń
  7. Cudownych i radosnych Świąt:)) Śliczne dekoracje,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i pogodnych! Pozdrawiam.
    Śliczne te akcenty zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajeczka wyszły ci śliczne!!! Kurcze a mi jak na złość owies nie wyrósł na święta ;[ Pojawiły się raptem trzy ździebełka ;p
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pszenica też nie wykiełkowała rewelacyjnie ale nie ma co narzekać :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Śliczne te zielone akcenty :) bardzo wiosennie :) Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajeczka śliczne, świątecznie i pięknie u Ciebie:))) Zdrowych, wesołych, rodzinnych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego, udanych rodzinnych świąt w przepięknym wydaniu jak widzę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. i wzajemnie! Radosnych Świąt :)
    bardzo podobają mi się te zielone dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz fajną trawę :D
    Wesołych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zieleń niesamowicie dodała uroku we wnętrzu.
    Radosnych chwil w te świąteczne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
    Świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u Was, świeżo i radośnie ..
    Życzę Wesołego Alleluja! Aniu :-)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten Twoj kominek, jest przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu prześlicznie u Was!:))))))))))

    OdpowiedzUsuń