Nowy drewniany stoliczek do sypialni.

07:55 Anna 53 Comments


Dzień dobry :)

Kochani małymi kroczkami pokazuję naszą sypialnię.. już  niewiele brakuje by była taka jak sobie wymarzyliśmy.

Dziś pokażę Wam stoliczek (Kaufland), który kupiliśmy dawno temu do salonu... haha
a pamiętacie jak kupiliśmy stolik do sypialni a i tak wylądował w salonie? :D 
Ja już tak mam ;)


Stolik był z surowego drewna a ja wtarłam w niego odrobinę farby 
(użyłam do tego gąbki by nie było smug a struktura drewna była widoczna).





Na zdjęcia załapała się ramka, która czeka na powieszenie...



Przed:



Ogłoszenie ;)

Kochani ostatnio dostaję coraz więcej maili z pytaniami co gdzie kupiłam.
Pomyślałam, że w kolejnych postach od razu będę dodawała linki lub informację z jakiego sklepu pochodzi dana rzecz.
Może i sklepy będą miały darmową reklamę ale dla Was będzie to o wiele korzystniejsze bo od razu będziecie mogli sprawdzić czy dany produkt jest jeszcze dostępny bez konieczności wysyłania do mnie maila.
Myślicie, że to dobry pomysł?


Buziaki :*
Anna


53 komentarze:

  1. Ostatnio Internety oszalały traktując wszystko jak reklame. Kiedyś blogerzy podawali linki i adresy sklepów bezinteresownie i nikt nie wierzy, ze nadal tak się dzieje :)
    Aniu, stoliczek mega, nie mogę doczekać się calej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego pytam :D
      Dla mnie podanie informacji gdzie kupiłam daną rzecz jest raczej radą/wskazówką niż reklamą ale nie jedna osoba pomyśli, że mi za to płacą :D

      Usuń
  2. Fajny pomysł! Stoliczek super! zmieściłby się nawet na mój mikroskopijny balkon :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mój także! :D
      żałuję, że nie kupiłam dwóch :D
      dzięki!

      Usuń
  3. i mi taki stoliczek by sie przydal:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,stolik teraz wygląda o wiele lepiej,potraktowany metodą gąbkową :)
    Taki mebelek zawsze się przydaję.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stolik super! Linki - jasne, że tak! Jak Ci idzie czytanie Graya? Każda kolejna część jest niestety coraz gorsza :/ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas jestem na pierwszej części :D Niestety musiałam oddać książkę i muszę poszukać nowej :D
      Szczerze mówiąc mam wrażenie, że książka przeznaczona jest dla tych, które muszą marzyć o ciekawym życiu erotycznym- ale to tylko moje spostrzeżenie :D

      Usuń
  6. Stolik nie do poznania sliczny. Takie male elementy zawsze mozna gdzies dobrze zaprezetowac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zmiany zmiany i czekam na kolejne odsłony:-) pomysł z linki db buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku, małymi kroczkami będzie i cała sypialnia :D
      Dzięki :)

      Usuń
  8. stoliczek prezentuje się super po przemalowaniu:-) miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu... wygląda to świetnie ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zapowiada się ślicznie i sielsko :) z niecierpliwością czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w przeciwieństwie do reszty mieszkania sypialnia jest dość romantyczna i sielska :)

      Usuń
  11. Stolik przemalowany dużo lepiej wygląda niż przed. Pomysł z linkami jak najbardziej pożądany:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że go przemalowałaś, bo tak prezentuje się znacznie lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana pomysl z podawaniem linkow jest jak najbardziej swietny:):):)i oczywiscie biel to biel,. zawsze wygrywa:)sciskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Markety mają czasem takie perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu świetny ten stoliczek! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemny stoliczek, jaka niespodzianka, że z Kauflanda! ;-) Czasem można znaleźć coś świetnego zupełnie się nie spodziewając ;-))

    Pozdrawiam ciepło, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie dość, że niespodziewanie to jeszcze za grosze (15 zł) :D

      Usuń
  17. Aniu zmieniłaś ten stoliczek w bardzo sylowy! sprytnie i ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem za! sama stosuje tą metodę podaję sklep, adres, cenę i chętnie chciałabym dowiedzieć się od innych co gdzie kupili.
    Stoliczek wyszedł idealnie!
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      to od dziś będę stosowała taką zasadę :D

      Usuń
  19. Świetnie się prezentuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ u Ciebie pieknie!!!! Jak dobrze, ze są "sznureczki blogowe" :))) Będę stale zaglądać, bo juz mnie zainspirowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuję i oczywiście zapraszam częściej :)

      Usuń
  21. bardzo dobrze, że przetarłaś stolik białą farbą :) teraz ma świetny wygląd, niby widać drewno, a taki bielony elegancko wygląda :))
    pomysł, aby pisać, co gdzie i za ile! wiadomo... że fajny ;))))
    buziaki :)))) pięknego weekendu, choć szkoła i praca, ale nastawienie się liczy! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Kochana z tym nastawieniem u mnie dość kiepsko :/
      ale dam radę- muszę :D
      Dzięki :)

      Usuń
  22. pewnie że dobry pomysł :)
    stoliczek obielony prezentuje się super, ciekawe gdzie teraz wyląduje... :) no chyba, że przymocowałaś go już czymś na stałe do podłogi :P
    Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie więc możliwe, że zmieni swoje położenie :D

      Usuń
  23. Jestem tak totalną fanką Waszego mieszkania <3 Dzis az usiadlam i pokazalam mojemu Chlopakowi Wasze mieszkanie:) tez mu sie spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nas to cieszy :)
      Pamiętaj, żeby urządzając Wasze gniazdko dążyć do spełnienia marzeń :)
      Nie są wcale drogie czy nieosiągalne czasem trzeba tylko na coś nieco dłużej poczekać :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam, że większość rzeczy jest wykonana z tego, co czasami wydaje sie nieprzydatne :) plus IKEA :D - uwielbiam ten sklep tak, jak Ty :) (pisalas o tym wczesniej) :)

      Usuń
  24. Świetny stoliczek :-)
    Pozdrawiam weekendowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie bardziej podoba mi się w bieli a i mnie by się taki przydał do postawienia kubka przy fotelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był plan.. żeby stał przy fotelu ale wiesz jak to bywa... :D

      Usuń