DIY: Dekoracje na wieczór panieński.

19:15 Anna 34 Comments



Dobry wieczór! :)

Właśnie bawię się na wieczorze panieńskim mojej przyszłej szwagierki (siostra męża chyba tak się zwie :D ).
Chciałam Wam pokazać kilka dekoracji jakie udało mi się wczoraj przygotować na dzisiejszy wieczór.

Pompony są już niemal obowiązkową dekoracją każdej imprezy, jaką organizuję lub w której uczestniczę ;)
Tutaj znajdziecie instruktaż jak je zrobić - KLIK- 





Koperty z zadaniami z nadrukowaną grafiką dodatkowo przewiązałam kokardką tak by ładnie komponowały się z kolorystyką tego wieczoru.



Na słomki przykleiłam chorągiewki, które wydrukowałam na kartkach samoprzylepnych (kartka-naklejka).

Wszystkie uczestniczki wieczoru panieńskiego są ubrane na czarno więc pasujemy idealnie :D


MIŁEGO WIECZORU! :)





34 komentarze:

  1. Bardzo fajne dekoracje.Jeju jak fajnie też chciałabym wrócić do tych czasów :)) Zapraszam do mnie na candy http://blogdreamhome.blogspot.com/2014/04/candy-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękne dekoracje.pompony perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to poszalejecie :)) Super dekoracje,wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie przyda ten post :) dzieki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł:) W takim razie udanej zabawy, wyszalejcie się i za mnie :)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że fajna zabawa Was czeka:) Dekoracje prezentują się super!!! Ciekawa kolorystyka. Miłej zabawy Wam życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje! U mojej sąsiadki też wczoraj był wieczór panieński i patrząc na to,co dzieje się koło jej bloku to było grubo :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje są świetne, wreszcie widzę inny kolorek niż różowy :) Super :) Mam nadzieję, że zabawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! trzeba przełamać stereotyp, że panieński wieczór musi być różowy :)

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, że czern z niebieskim tak fajnie mogą się komponować :)))
    Super dekoracje, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to połączenie przypadło do gustu :)
      Dzięki

      Usuń
  10. Szykuje sie super zabawa.A dobranie koloru,świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne dekoracje! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiała być super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka... pozazdrościć i pomysłu i przyszłej Pannie Młodej, że miała tak wspaniałą dekoratorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł i wykonanie Aniu :-)
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  15. a co tam było w tym słoiczku i w kopertach? szukam inspiracji na wieczór, który sama organizuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dekoracje to chyba nieodzowny element wieczoru panieńskiego. Grunt to żeby wybrać coś niesztampowego, a muszę przyznać, że Twoje "dzieła" po prostu zafascynowały mnie :-) Na pewno przyda mi się Twoja instrukcja jak je wykonać! Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń